Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Är det någon som vet hur man kommer förbi en kille som jag inte riktigt kommer förbi! Han är vid slutet av Tatoonie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Du som hade sånna jätte problem i början har nu klarat av flera banor som i vanliga fall tar flera timmar att klara, har du klarat på bara nån timme? Nu såg jag att du hade skrivit i min tråd att du redan hade klarat allt det där.. Du har altså klarat hela spelet men inte första banan? Ärligt talat det känns som att du bara skriver för att få poäng.. Och du spamma inte, det kan du få varningar för! Redigerat 21 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag spammar inte! Jag vet inte hur man gör det! Jag har visst fått hjälp av ett profs! :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Hurrö John denna hemsida är nog för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.