Hoppa till innehåll

Åker Man På Klass Resa I Sverige?


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

I vår skola har vi inte ens lägerskolor (när man är ute och tältar i skogen, ni vet vad jag menar) för att våra lärare måste ha sina 11 timmars vila. Dock ska vi åka till Polen.

Haha, vad ruttet att åka till Polen med skolan! :D

 

En j*vlans massa föroreningar och byggnader från kommunisttiden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I vår skola har vi inte ens lägerskolor (när man är ute och tältar i skogen, ni vet vad jag menar) för att våra lärare måste ha sina 11 timmars vila. Dock ska vi åka till Polen.

Haha, vad ruttet att åka till Polen med skolan! :D

 

En j*vlans massa föroreningar och byggnader från kommunisttiden!

 

Jo jag undrar om du ens varit i Polen. Sedan bör det kallas för stalinisttiden och inte kommunisttiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I vår skola har vi inte ens lägerskolor (när man är ute och tältar i skogen, ni vet vad jag menar) för att våra lärare måste ha sina 11 timmars vila. Dock ska vi åka till Polen.

Haha, vad ruttet att åka till Polen med skolan! :D

 

En j*vlans massa föroreningar och byggnader från kommunisttiden!

 

Jo jag undrar om du ens varit i Polen. Sedan bör det kallas för stalinisttiden och inte kommunisttiden.

 

Du, jag är från Polen ;)

 

Och tro mig, jag vet mer om Polen än vad du gör. Min far var en av de som var medi föreningen "Solidarność" och totalt sett så har jag varit i Polen ca. 30 gånger så jag vet hur det ser ut där. Sedan valde jag att inte kalla det för stalintiden då det är ytterst sällan som man kallar de kommunistiska åren för stalintiden.

Redigerat av Gimcor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej Jag går i femman om några veckor sexan.

 

Och jag bor i Belgien och där har man sååååå många klass resor tillexempel att man får övernatta på ett hotel uppe i fjällen i tio dagar!!!!!!!!

 

Får man göra såna klass resor i sverige?

 

I sexan så åkte vi till Ängsholmen XD

Och i min nuvarande skola åker vi en gång i året 1 vecka upp till Falun, till ett omgjort sjukhus just for us XD

Det är så sjukt roligt så det inte är sant!

 

omgjort för er? kan det vara det jättefina mentalsjukhuset där man får leksaker och måste stanna kvar?

 

Hahahahaha

 

I vår skola åker vi till länder som usa osv, men bara i nian då man besöker FN grejer där i USA och andra länder.
I min skola vill lärarna att vi ska röka hasch, när det blir för livligt blir man tvungen att ta sig en joint för att vi ska kunna lungna ner oss och det är lärarna som bjuder, tror du på det? Redigerat av MursCruento
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I min skola vill lärarna att vi ska röka hasch, när det blir för livligt blir man tvungen att ta sig en joint för att vi ska kunna lungna ner oss och det är lärarna som bjuder, tror du på det?

 

 

http://www.internationaljustice.se/ Postade in sidan. Läs först, snacka sen...

 

aja, tro inte då lol...

Redigerat av XzamX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I vår skola har vi inte ens lägerskolor (när man är ute och tältar i skogen, ni vet vad jag menar) för att våra lärare måste ha sina 11 timmars vila. Dock ska vi åka till Polen.

Haha, vad ruttet att åka till Polen med skolan! :D

 

En j*vlans massa föroreningar och byggnader från kommunisttiden!

Jo jag undrar om du ens varit i Polen. Sedan bör det kallas för stalinisttiden och inte kommunisttiden.

 

Du, jag är från Polen ;)

 

Och tro mig, jag vet mer om Polen än vad du gör. Min far var en av de som var medi föreningen "Solidarność" och totalt sett så har jag varit i Polen ca. 30 gånger så jag vet hur det ser ut där. Sedan valde jag att inte kalla det för stalintiden då det är ytterst sällan som man kallar de kommunistiska åren för stalintiden.

 

Du, jag är med från Polen.

Vilket sammanträffande, haha! :D

Jag åker till Polen varje år. Var din far med där?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

i min förra skola fick vi inte samla in pengar till klassresa... dock gjorde en klass det endån och fick åka, dom andra klasserna fick ingen resa :(

Jag ska säga dig min vän, jag har alldrig vart klass-resa hela mitt liv.

För att, ja för att i varje klass jag har kommit i (flyttat många gånger) så har den varit total katastrof.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I vår skola har vi inte ens lägerskolor (när man är ute och tältar i skogen, ni vet vad jag menar) för att våra lärare måste ha sina 11 timmars vila. Dock ska vi åka till Polen.

Haha, vad ruttet att åka till Polen med skolan! :D

 

En j*vlans massa föroreningar och byggnader från kommunisttiden!

Jo jag undrar om du ens varit i Polen. Sedan bör det kallas för stalinisttiden och inte kommunisttiden.

 

Du, jag är från Polen ;)

 

Och tro mig, jag vet mer om Polen än vad du gör. Min far var en av de som var medi föreningen "Solidarność" och totalt sett så har jag varit i Polen ca. 30 gånger så jag vet hur det ser ut där. Sedan valde jag att inte kalla det för stalintiden då det är ytterst sällan som man kallar de kommunistiska åren för stalintiden.

 

Jag är halvpolack och har varit i Polen flera gånger, och de flesta gamla industrierna har rivits och de som finns kvar står där fridfullt. Det är mest modern industri nu och föroreningarna är inte så stora alls, eller jo, det beror ju på vart man är. Saken är att jag kallar det för stalinisttiden eftersom att det var stalinism och inte kommunism.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...