Hoppa till innehåll

Lvl 100?


Rekommendera inlägg

Inte för att vara dum men ni är lite n00biga.

Det finns inga krav.Jag sett massor av bra spelare.Dom flesta tränar inte upp dom till Lv.100.Guiderna är bara att fånga Pokemon,hitta grejor och klara E4.

Om ni verkligen vill bli en bra spelare lyssna på mig.

Jag kan faktist spöa en Lv.100 med en Lv.1 FEAR Rattata.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att vara dum men ni är lite n00biga.

Det finns inga krav.Jag sett massor av bra spelare.Dom flesta tränar inte upp dom till Lv.100.Guiderna är bara att fånga Pokemon,hitta grejor och klara E4.

Om ni verkligen vill bli en bra spelare lyssna på mig.

Jag kan faktist spöa en Lv.100 med en Lv.1 FEAR Rattata.

Det är nog inte rätt ämne att kalla en noob men iaf. Men som sagt alla vet att en full levlad pokemon är starkare.

Vill du ha bevis? Gå till battle tower med din ynkliga ratatta i lvl 50, sen möter du en pomemon på lvl 100, skriv om du klarade det.

 

Men å andra sidan så om du var ironisk så har jag full förståelse för det men om du menade allvar så är det du som är

n00big
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

n00big

Kinaputt,du måste ha fattat fel alltihop jag sagt(nästan).Självklart vet jag att en Lv.100 är starkare än en Lv.50.Jag menade att det inte finns någon mening att ha en Lv.100(förutom att man kan ha lite kul XD).När man kör matcher är dom ju automatiskt i Lv.100.Många tror att man plötsligt är bäst när man har en i Lv.100.Och det verkar du tro.Men faktist om jag hade gått till Battle Tower med den "ynkliga Rattata".Ungefär så här hade hänt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man har typ alla pokemon i lv.100 är det fett tråkigt. då kan man lika gärna börja om, eller migrera till pearl:P så ni som köper AR. skriv inte in x999 rare candys, då förstör ni bara för er själva B)

KÖP INTE ACTION REPLAY

DÅ FÖRSTÖR NI FÖR ER SJÄLVA.

SPELEN BLIR TRÅKIGA.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man har typ alla pokemon i lv.100 är det fett tråkigt. då kan man lika gärna börja om, eller migrera till pearl:P så ni som köper AR. skriv inte in x999 rare candys, då förstör ni bara för er själva B)

KÖP INTE ACTION REPLAY

DÅ FÖRSTÖR NI FÖR ER SJÄLVA.

SPELEN BLIR TRÅKIGA.

Man behöver inte AR.Man bara klonar i Emerald.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...