Jag kan inte välja mellan south park och family guy. Men ja undrar en grej: Varför finns inte futurama och american dad som alternativ?
Simpsons Vs Family Guy Vs South Park
Ändrat mig, gillar South park mer nu. Tittade inge mycke på det förut men har börjat göra det nu. =)
↗ till inläggetJa, svara på detta ni!
Själv tycker jag att Family Guy äger skiten ur Simpsons..
och jag tycker att Simpsons äger skiten ur family guy
tyckte mer om simpson innan, följde den och så. tröttnat nu.
family guy driver sjukt bra med usa. det är kul :kung:
south park suger tycker jag :(
simpson ger bättre "känsla" än family guy, dock har family guy högre klass på skämten nu för tiden.
följer dock ingen av serierna längre.
Simpsons var kul innan, nu är det dock mest småbarnshumor. Family Guy har råare, mer vuxna skämt, och vågar dessutom skoja om extremt känsliga saker.
ja, varför finns inte futurama med?
american dad förstår jag mig inte på -.-.
Simpsons.
jag tittar inte ens på simpsons längre, de visar bara samma avsnitt om och om igen känns det som. som tur är börjar de visa family guy efter simpsons på 6:an från och med måndag. :rambo:
OnT: jag röstade på south park. det är min typ av humor.
Family Guy är såklart bäst när det gäller humor!
:lol:
Jag väljer South Park eftersom jag brukar kolla på den rätt så ofta.^^;;
*röstar på "Alla är ren skit"*
Just nu är det Family guy för att Ollie Williams är så rolig! =D
11åriga simpsons fans :/ southpark är bäst!
Gillar alla. =D
1a plats: Simpsons delad med south park
2a plats: Family guy.
SIMPSONS & FAMILY GUY ÄR JU UNDERBART!!!
↗ till inläggettssssss. asså skämten i southpark är ju barnsliga. mr hanky eller vad han heter= moget?-.-11åriga simpsons fans :/ southpark är bäst!
↗ till inläggetMen du är inte tillräckligt allmänbildad för att förstå det andra som southpark står för, humiliation av skådespelare, företag, politik. Många scener är tagna från filmer etc.SIMPSONS & FAMILY GUY ÄR JU UNDERBART!!!
↗ till inläggettssssss. asså skämten i southpark är ju barnsliga. mr hanky eller vad han heter= moget?-.-11åriga simpsons fans :/ southpark är bäst!
inget slår south park
Jag måste sluta skriva om southpark, varenda inlägg jag skriver får mig att se på fler avsnitt.
:/
Ibland vet man inte ens om Simpsons är menat att vara roligt, eller om det hör hemma på Cartoon Network. Förövrigt är majoriteten av dom som röstat Simpsons runt 11-13 år och det bevisar en hel del.
Anyway, helt klart Family Guy, sjuka och överdrivna skämt, helt rått och skiter fullständigt i om folk tar åt sig. Så ska det vara. Personlig favorit är när de säger "Remember that time.." eller "Yeah, like that time when you..."och switchar till en sjukt rolig men kort sketch.
Simpsons sitter och fegar med Homers doh! och Barts .. vad f*n det än var han brukade säga, skit tråkigt.
South park är min humor till max. Älskar hela serien. Simpson är också bra men det är mest en sån serie jag ser på om den är på teven när jag sapar samma sak med family guy.
↗ till inläggethar du sett family guy and the fire trucks!! LOL! ett moste!Ibland vet man inte ens om Simpsons är menat att vara roligt, eller om det hör hemma på Cartoon Network. Förövrigt är majoriteten av dom som röstat Simpsons runt 11-13 år och det bevisar en hel del.
Anyway, helt klart Family Guy, sjuka och överdrivna skämt, helt rått och skiter fullständigt i om folk tar åt sig. Så ska det vara. Personlig favorit är när de säger "Remember that time.." eller "Yeah, like that time when you..."och switchar till en sjukt rolig men kort sketch.
Simpsons sitter och fegar med Homers doh! och Barts .. vad f*n det än var han brukade säga, skit tråkigt.
↗ till inläggetmåste*↗ till inläggethar du sett family guy and the fire trucks!! LOL! ett moste!Ibland vet man inte ens om Simpsons är menat att vara roligt, eller om det hör hemma på Cartoon Network. Förövrigt är majoriteten av dom som röstat Simpsons runt 11-13 år och det bevisar en hel del.
1: south park
2: simpsons
3: family guy