Gäst DamelQ Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hejsan alla TribalWars nördar som lirar på World 3. Jag startade en tråd för World 3 spelare ärsom jag börjat där och orkar inte bumpa upp dom 2 år gamla trådarna. Jag undrar vad ni heter och om ni vill skapa en stam/låter mig joina den ni är med i. Själv heter jag Kuddie och jag runt 150 Poäng just nu ( Började igår ) Om ni har er by nära mig så skicka att PM in-game så kan vi hjälpa varandra att ta över etc.. Skriv vad ni heter här och hur mkt Poäng ni har..Lägg gärna upp bilder på era byar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 40.000 P, 5 byar och är medlem i FISK :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 40.000 P, 5 byar och är medlem i FISK :P Coolt, Jag bor i Kontinent 47! Har 202 Poäng nu. Kan du be dom lägga till mig i FISK tro? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Nä, jag är topp-5 i botten, så dom kommer knappast acceptera dig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Aha, Synd.. Men men! Håller på att göra enheter nu. Status: 31 Spjutmän 26 Svärdsman 3:48:49 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Spelade förut, hade runt 47.000 poäng. Men sen pallade jag inte och lät mina stammedlemmar få mina byar, lycka till ni andra iaf! :) Kanske börjar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag kör iaf inte på V3. Men på V1 kör jag på, och där har jag 104.000 Poäng och är med i stammen BFH, som leder överlägset. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Var ledare och är skapare till L-G (Nu CAF). Låg väl top tio i stammen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Njaee körde på V3 innan, kör nu på 1an (=. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andalc Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Hej heter andalc på spelet och har 35.896 P men adlas ner så hade typ 116000 men blev ner adlad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andalc Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 (redigerat) Kan inte nån bli PA med mig på v.3 tack? Redigerat 11 April 2010 av andalc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Gör ett acc nu så ska jag visa er hur man spelar :D (aaa) Heter sebbes25. Är med på att göra en stam or something. Har 116 poäng och börja precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.