Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 ja jag kan inte växla från brons till poäng fast bara silver o guld kan jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 För att det ska gå att växla så måste ni växla tillräckligt.. Det går inte att växla 1 poäng till 1 bronspoäng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag menar från brons till poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Vad behöver man bronspoäng till jag har bara användning för guldpoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Du spelar spel för bronspoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Vad behöver man bronspoäng till jag har bara användning för guldpoäng. Brons och guld kan man anväda men jag har inte funnit nå'n nytta med silver än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.