Nogger Mint Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag gör denna tråd så att inte en annan spårar ut. Så här gör man: 1.Ta din vikt+längd och kolla svaret 2.Ta det svaret+Din ålder och kolla svaret 3.Ta det varet+Det du kan lyfta i en bänkpress eller lägg dig ner helt raklång och lyft nåt med helt raka armar 4.Dividera svaret med 40 Använd minräknare och där har du din stridskraft Själv har man en Stridkraft på: 5,675 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 huh var ganska jobbigt orkar inte kolla hur mycket jag orkar bära me rak arm, fast heter det verkligen stridkraft? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) Jag andvände inte miniränkare.Jag fick 5,5 iaf. ska göra imorn igen.med miniräknare. Piccolo.jag såg det i en av Db-böckerna. Redigerat 20 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) 7.25 :P Har dock inte maxat på bänkpressen.. På det andra sättet fick jag 21,5 (?) Redigerat 20 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) inte agj heller.det e lite sent att göra det nu. på den andra 20,1 eller nåt sånt iaf. Redigerat 20 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 på det andra sättet fick jag 20,81... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag har: På MetaDragon's sätt:7,5875 På Piccolo's sätt:21,45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 inte agj heller.det e lite sent att göra det nu. på den andra 20,1 eller nåt sånt iaf. Toppen! Jag är starkare Silver Star! Jag fick 21 exakt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag har 7 i strids kraft jag är värsta stark har värsta musklerna jag går i kickboxning vi får göra styrke träning också jag bär 20 kilo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Min kusin har antagligen 14 eller mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag tränar och tränar :) de bra för hälsan o min snabbhet är bra jag går också i karate jag har fåt värsta snabbhet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag kanske inte är världsnabb då men. Min syrra påstår sig vara starkare än mig mne hon är mycket svagare. Är ni stryktåliga då? Jag är grymt stryktålig. Så här kan man göra en kort sammanfattning: Normalsnabb för min ålder och normalstark också men övernaturligt stryktålig med en stor svaghet: Jag är håröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.