Jolt Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Tja,jag var i game för ett tag sen och där fanns det begagnade gc spel.Spelen var Crash Tag Team Racing och Tony Hawks American Wasteland.Om ni har spelat nått av dom så skriv här vad ni tycker,tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Testat båda, inte så bra, finns mycket bättre spel till GCN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag har testat båda och dom är väldigt roliga fast det finns många spel till GC som är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Tony Hawks American Wasteland tycker ja e kul. Fast tony hawks projekt 8 är roligast, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Crash Tag Team Racing är inte så kul men Tony Hawks American Wasteland är kul. MEN det finns roligare spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 jag tycker att crash brukar väl vara roligt alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag har båda spelen men Tony hawk är till PC, inte speciellt kul men Crash Tag Team Racing är ganska kul :lol: Mycket Pang Boom :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 are this a joke solklart Tony Hawk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 (redigerat) Båda spelen suger. Men Tony Hawk är lite bättre. Redigerat 14 Maj 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Crash Tag Team Racing är en svag Mario-kart klon. Tråkigt enligt mig. Tony Hawk American Wasteland är skitkul enligt mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 THAW rekommenderar jag stark otroligt kul, jag tröttnar aldrig på det. (; Antar att spelet är likadant på GC som Xbox. För jag har det bara på Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Crash Tag Racing är inte så kul... THAW är okej, men jag tycker Tony Hawk's Underground är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg