Thorax Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 hur ska man göra för att på bort det suddiga från simmarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Duscha? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Tryck ctrl shift c och skriv intProp nånting jag kommer inte ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Jag tror man kan skriva in Maxmotives sen trycka på det suddiga sen trycka på delete. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskare44 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag tror man kan skriva in Maxmotives sen trycka på det suddiga sen trycka på delete.Nej, man ska skriva MoveObjects on. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thorax Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 men jag har redan provat allt det där men det funkar inte men tack iallafall :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Nej! Man ska inte göra maxmotives eller moveobjects utan man ska skriva: intprop cencure bla bla bla 0 Eller något! Jag lovar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 det finns fusk för hur ni ska göra. det är något att ta bort cencuren iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Tror att det är: intprop censorgridsize 0. Testa :). PS. Punkten räknas inte i fusket. Detta fusk funkar oftas bara på grundläggaren och de tidigaste expansionpaketen, tror jag. Funkar i alla fall inte för mig, och jag kör "Året Runt". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Ja så vad det ja! Men det funkar inte för mig längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Om ni inte är säkra så står det nånstans på Fusk & Recensioner :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg