Garone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jorå men alla tar ju runt 400 per tick även om de inte är nära bollarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jorå men alla tar ju runt 400 per tick även om de inte är nära bollarna.300 per tick om jag får be. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag tror ticken ligger runt 350, de är inte exakt 300. Och det tickar rätt fort. ( Med tanke på att de flesta i groupen kanske inte har så mycket liv. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Jag tror ticken ligger runt 350, de är inte exakt 300. Och det tickar rätt fort. ( Med tanke på att de flesta i groupen kanske inte har så mycket liv. )mm men står 300 http://www.wowhead.com/?npc=24664#normal-drops här (Gravity Lapse: Pulls all players to where Kael'thas stands and enables the players to float in mid air while avoiding damage-based bubbles. It also deals 300 damage per tick. Players who stand on the ground during this phase will be sent straight into the air.) Redigerat 8 Maj 2008 av Quinto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ja, ja. Whatever. Men som sagt, det är svårt för en Paladin att heala i den fighten. Det kommer troligen sluka hans mana ( speccielt om han har låg healing ) Och han kommer inte kunna fokusera på att heala mer än en target i target. Hela groupen kommer totalt nästan ta 1500 skada/sekund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 mm, vet den fighten är svår att heala i även fast jag har 1.9k på min paladin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 1400 är jävligt överdrivet. skitkass pala om han needar så mkt även för hc mgt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Det är liksom inte poängen. Han måste ha hög healing för att inte behöva hela en och samma person så många gånger då det är en konstant tick på hela gruppen och Paladins bara har holy shock som instant-heal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Jag har 1.9k i PvE healing-gearet och får iallafall heala heroics (Paladin). ^^ I alla fall? Det är ganska bra. Min kompis har 2k och då har han några tier 6. :o Jag skulle tippa runt 900-1000 för heroics, 1100-1200 för Karazhan ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extrona Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 har 2.2k healing på min shaman pwnar er alla mwmhhahaha .... ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ja du, du jämför dig själv med en Ret-pally som bara helar (och fortfarande har as-hög +heal) ibland och en Paladin som just respeccat holy. Vart vill du komma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 har 2.2k healing på min shaman pwnar er alla mwmhhahaha .... ! Och min kompis har 2.5k healing obuffat, vart vill du komma?:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg