Hoppa till innehåll

Tips På Bra Skräckfilm?


Craix

Rekommendera inlägg

Inte så jätte läskig (men det e knappt nån film idag) men "Jenifer" av "Masters of horror" va iallafall en bra film som jag otminstånde var ganska nöjd med (fasten jag inte gillar totyr filmer för det e inte så läskigt att nån måste skära ut sitt eget öga [det e bara äklit iblannd <_< ])

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ginger Snaps och Ginger Snaps II:Unleashes är mycket trevliga filmer (dock antagligen mer för tjejer än för killar). Har en mycket bra känsla och genomgående tema och ett härligt eskalerande slut.

 

El laerinto del faun var inte läbbig men den är riktigt bra och har jättebra känsla.

 

EDIT: Sen tyckte jag att det mesta av Hide & Seek var bra, ända tills de sista, kanske 30, minuterna då det bara var skräp. Oj, kolla här är jag! Läbbigt va! Oj! Här är jag igen! Jag jagar dig! Jippie! Jag är en liten psykopat som vill döda dig helt utan anledning =D Jippie!

Redigerat av Chainsawkitten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...