Hoppa till innehåll

Vad Är Bäst Av Ne Handed Mace Och One Handed Sword

Rekommendera inlägg

PvE = Player versus Enemy, det vill säga mot datafiender, instancer och raids m.m. Här är Sword ofta ett bättre val.

PvP = Player versus Player, mot andra riktiga spelare. Här är Mace oftast ett bättre val.

FEL!!! Pve = Player vs Environment

Just ja, ber om ursäkt ^^ I ett annat spel jag spelat kallar dem PvE för det av någon anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja nu vet jag ju så bara en fråga till. i lvl 70 kommer jag nog köra pvp mycket just nu är jag bara i lvl 45 fast i 70 ska jag ta gladiator svärden eller vad dom heter eller ska jag ta gladioator mecerna sen efter jag har fått ett bra svar så kan nån låsa och ta bort tråden........ tack för alla som har skrivit vad jag ska ta............ :lol: :lol: :lol: :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PvE = Player versus Enemy, det vill säga mot datafiender, instancer och raids m.m. Här är Sword ofta ett bättre val.

PvP = Player versus Player, mot andra riktiga spelare. Här är Mace oftast ett bättre val.

FEL!!! Pve = Player vs Environment

PvE står för player vs enemy-,- du har fel

HAHA nej det är Player Versus Environment alla här failar ju t.o.m. moderatorer som skall kunna.

Och vad säger att dom skall kunna det? Det är ju inte direkt som om dom är moderatorer för wow forumet exklusivt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja nu vet jag ju så bara en fråga till. i lvl 70 kommer jag nog köra pvp mycket just nu är jag bara i lvl 45 fast i 70 ska jag ta gladiator svärden eller vad dom heter eller ska jag ta gladioator mecerna sen efter jag har fått ett bra svar så kan nån låsa och ta bort tråden........ tack för alla som har skrivit vad jag ska ta............ :lol: :lol: :lol: :P

ta mace för pvp sword för pve skulle jag tro..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Naej, det spelar ingen roll - eftersom mace specialization inte är effektiv i PvP pga. combat spec, så borde du göra som jag, ta swords för PvE och PvP -

Men som du kanske har märkt så har merciless och vengeful mainhand mace mera max damage, och sword mer.. ehm, den damagen som är till vänster, vilket gör swords mer effektiv i långa fighter, arena t.ex., och maces högre burst damage

Har sätt många gladiator rankade rogues bytt från maces till swords för mer damage btw :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...