Skurken Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Vad den består av? Luft.Nej, den består av hjärna :student: Eller nåt. Jag tror och hoppas fortfarande att vi kommer till himmlen efter döden!! Försök att konvertera mej, bara! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Vad den består av? Luft.Nej, den består av hjärna :student: Eller nåt. Jag tror och hoppas fortfarande att vi kommer till himmlen efter döden!! Försök att konvertera mej, bara! :angry: Heh, nä jag tänker inte försöka konvertera någon, vill bara att folk vågar tänka för sig själva och inte följa en skrift som låtsas förklara allt.. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Vad den består av? Luft. Nej, den består av hjärna :student: Eller nåt. Jag tror och hoppas fortfarande att vi kommer till himmlen efter döden!! Försök att konvertera mej, bara! :angry: Heh, nä jag tänker inte försöka konvertera någon, vill bara att folk vågar tänka för sig själva och inte följa en skrift som låtsas förklara allt.. :> Koranen beskriver allt om fortplanting, tror du man visste om det 600 år och innan efter kristus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Vad den består av? Luft.Nej, den består av hjärna :student: Eller nåt. Jag tror och hoppas fortfarande att vi kommer till himmlen efter döden!! Försök att konvertera mej, bara! :angry: suck själen finns inte, det ni klassifierar som "själ" är igentligen en funktion i hjärnan som får hjärtat att slå :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 (redigerat) Vad den består av? Luft. Nej, den består av hjärna :student: Eller nåt. Jag tror och hoppas fortfarande att vi kommer till himmlen efter döden!! Försök att konvertera mej, bara! :angry: suck själen finns inte, det ni klassifierar som "själ" är igentligen en funktion i hjärnan som får hjärtat att slå :| Och uppenbarligen kan ens själ inte komma någon annanstans eftersom hjärnan inte förflyttas från liket någon annanstans (däremot ruttnar den bort i en kemisk process). Redigerat 21 Maj 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Tror inte vi kommer till nåt Paradis eller liknande, man bara dör, helt enkelt. Men det hade varit skoj om man fick leva i sin egen drömvärld eller nåt när man dog... Så kunde man bjuda in andra döda till sin värld och skit. Animal Crossing. >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Tror inte vi kommer till nåt Paradis eller liknande, man bara dör, helt enkelt. Men det hade varit skoj om man fick leva i sin egen drömvärld eller nåt när man dog... Så kunde man bjuda in andra döda till sin värld och skit. Animal Crossing. >:3Hade varit kul ett tag, men efter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Tror inte vi kommer till nåt Paradis eller liknande, man bara dör, helt enkelt. Men det hade varit skoj om man fick leva i sin egen drömvärld eller nåt när man dog... Så kunde man bjuda in andra döda till sin värld och skit. Animal Crossing. >:3Hade varit kul ett tag, men efter det? Om det nu var ens egen dröm skulle man ju kunna ändra drömmen att allting bara var svart och ingenting existerade... Vafan, jag måste sluta fantisera om såna här onödiga saker. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Tror inte vi kommer till nåt Paradis eller liknande, man bara dör, helt enkelt. Men det hade varit skoj om man fick leva i sin egen drömvärld eller nåt när man dog... Så kunde man bjuda in andra döda till sin värld och skit. Animal Crossing. >:3 Hade varit kul ett tag, men efter det? Om det nu var ens egen dröm skulle man ju kunna ändra drömmen att allting bara var svart och ingenting existerade... Vafan, jag måste sluta fantisera om såna här onödiga saker. xD Det blir rätt tråkigt det med... Hellre då att ens medvetande inte finns överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Vad den består av? Luft. Nej, den består av hjärna :student: Eller nåt. Jag tror och hoppas fortfarande att vi kommer till himmlen efter döden!! Försök att konvertera mej, bara! :angry: Heh, nä jag tänker inte försöka konvertera någon, vill bara att folk vågar tänka för sig själva och inte följa en skrift som låtsas förklara allt.. :> Koranen beskriver allt om fortplanting, tror du man visste om det 600 år och innan efter kristus? Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Vad den består av? Luft. Nej, den består av hjärna :student: Eller nåt. Jag tror och hoppas fortfarande att vi kommer till himmlen efter döden!! Försök att konvertera mej, bara! :angry: Heh, nä jag tänker inte försöka konvertera någon, vill bara att folk vågar tänka för sig själva och inte följa en skrift som låtsas förklara allt.. :> Koranen beskriver allt om fortplanting, tror du man visste om det 600 år och innan efter kristus? Jaha? Det betyder att det fanns porr redan innan Kristi födelse. Serru. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuckaloco Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 I det här ämnet, om himlen finns eller ej och vad som händer efter döden finns det inget riktigt svar på. Alla varelser alstrar, avger energi och en liten del forskare tror att denna energi lämnar kroppen och blir som en själ efter döden. Själv tror jag att om man inser sanningen, inte tänker som en människa utan mediterar hade man möjligtvis kunnat övergå just till en sorts själ/energi efter döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.