Gäst Logfan Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jo, varje gång jag startar datorn så kommer denns störda ruta upp.. Detta bara startades när jag satte på datorn nån gång, när man trycker på fixa så händer inte ett skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jo, varje gång jag startar datorn så kommer denns störda ruta upp.. Detta bara startades när jag satte på datorn nån gång, när man trycker på fixa så händer inte ett skit? Har du alltså ett illegalt Windows? Iallafall så fuckar windows ofta och det är nog bara en bugg om du nu har ett äkta exemplar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iliw Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Bara att formatera datorn så försvinner det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Bara att formatera datorn så försvinner det ;) Om han formaterar om datorn försvinner ju allt, jag tror att det skulle vara lättar om han bara stängde ner rutan. Jag tror du måste aktivera Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 orkar inte formatera, jag trycker på "svara senare" men man måste vänta 25 sek innan man kan trycka på den knappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Troligen ett virus? "fixa" ofta microsoft har en egen knapp för att göra ditt windows lagligt gratis Redigerat 4 Maj 2008 av Skitvatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 I den sissta uppdateringen, så får man instalera den själv. Instalerar man den så får man en "kopia" av windows . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.