Hoppa till innehåll

Varit Mobbad


Gäst Glassgubben
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Glassgubben

Jag var mobbad i 3 år av en kille som sa att han var min ''kompis'' ellre inte mobbad men han sa en massa saker som plågar mig än idag jag vet inte hur jag ska kunna sluta tänka på det jag vill släppa taget och gå vidare men jag kan bara inte. Han är väll typ en ''nörd'' i våran klass nu men han började när det inte fanns ngn populäritet i klassen och jag känner att jag är rädd för att komma in på ett ämne där han kan börja reta mig igen,jag och mina kompisar är väll ''populära'' nu men han bryr sig inte om det utan han klagar på allt och alla har till och med slagit ner honom så han började stört böla förr men han slutar inte,det konstiga är att jag inte har gjort honom någonting alls och han håller inte på längre men jag vill inte tänka på det jag vill blicka framåt men det går inte. Vad ska jag göra? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Va?

Sorry, men jag hängde verkligen inte med.

Mobbade han dig? Säger han att du mobbar honom?

Vad var det för saker han sa som plågade dig än idag?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glassgubben

Han mobbade mig och en gång gick han förlångt så då slogt jag till honom och sakerna han har sagt är saker om mitt utsende men ändå jag har haft dubbelt så många tjejer som han och jag tycker inte jag är ful. Men grejerna han sa finns där i bakhuvet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok..grattis. du har blivit moddad av en snubbe..slå ner han igen då :D mobba han. våld löser allt som man brukar säga.

Nej våld löser ingenting sägs det även om jag inte tror på det ;)

 

Angående det som han frågade om innnan om han nu är mobbad nu så be honom säga förlet till dig eller ngt eller bara glöm det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han mobbade mig och en gång gick han förlångt så då slogt jag till honom och sakerna han har sagt är saker om mitt utsende men ändå jag har haft dubbelt så många tjejer som han och jag tycker inte jag är ful. Men grejerna han sa finns där i bakhuvet

Alltså jag fattar inte ditt problem? Du blev mobbad av en kille, fast du är "populär" och du får tjejer...Hmm jag vet inte, men kan man kalla det mobbing eller? Vet du ens vad mobbing är? Det är ju bara en endaste liten skit som är på dig, vad kan en endaste göra mot dig och dina kompisar? Om han till och med inte är populär?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glassgubben

Men han började i 3:an och hålde på till 6:an det var lixom ingen populäritet i vår klass då och han har ju slutat nu och det är ju ett plus. Men det är jobbigt att tänka på det.Glömde skriva att det var inte bara han som hålde på men mäst han.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var mobbad i 3 år av en kille som sa att han var min ''kompis'' ellre inte mobbad men han sa en massa saker som plågar mig än idag jag vet inte hur jag ska kunna sluta tänka på det jag vill släppa taget och gå vidare men jag kan bara inte. Han är väll typ en ''nörd'' i våran klass nu men han började när det inte fanns ngn populäritet i klassen och jag känner att jag är rädd för att komma in på ett ämne där han kan börja reta mig igen,jag och mina kompisar är väll ''populära'' nu men han bryr sig inte om det utan han klagar på allt och alla har till och med slagit ner honom så han började stört böla förr men han slutar inte,det konstiga är att jag inte har gjort honom någonting alls och han håller inte på längre men jag vill inte tänka på det jag vill blicka framåt men det går inte. Vad ska jag göra? :(

Hmm, jadu, det har han tänkt ut bra.. Slå ner han en gång till isåfall... Brukar jag göra, men tänkt inte på det om du nu får mer tjejer och är snyggare än han.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glassgubben

Mjo jag har börjat med det nu och det känns lättare i skolan nu utan och behöva tänka på sakerna eftersom man har pratat om dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...