Symptom Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 tar de emot större andel invandrare sett till befolkningen, eller helt enkelt fler? De? :huh: Soad_token Jönköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Antagligen från SD eller ND hemsida. Nej. _ och jag ska se om jag kan hitta den igen, annars är det ganska lätt att hitta liknande sidor om man söker på nåt i stil med "invandringen kostar årligen" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Antagligen från SD eller ND hemsida. Nej. _ och jag ska se om jag kan hitta den igen, annars är det ganska lätt att hitta liknande sidor om man söker på nåt i stil med "invandringen kostar årligen" eller liknande. Men man får inte ta reda på vad invandringen kostar! Det bestämde ju S! Man får ta reda på vad skolbarnen kostar, vad sjukvården kostar, vad pensionärerna kostar, men inte invandrare. För det är oetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.