fredu Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) HAr nu samma problem med Rayquaza men nu e jag på Diamond Rank Redigerat 11 Maj 2008 av Fr3Du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Min vänn robin3 vet, men inte jag! Ska fråga honom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 jag tror inte de spelar nån roll.... de e 10% chans att man får han tror jag oavsettt vilken rank.... tror jag bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag har honom och det spelar ingen roll vilken rank! När du kommer till honom så ska du gå fram mot honom och bara andvända A (P.S det får inte följa med någon i ditt team när du möter honom). Funkar för mig! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Jag har honom och det spelar ingen roll vilken rank! När du kommer till honom så ska du gå fram mot honom och bara andvända A (P.S det får inte följa med någon i ditt team när du möter honom). Funkar för mig! :P Så här är det:1. Ledaren av teamet måste vara på Lv. 60 eller högre (högre level = större chans att Groudon går med) 2. Du får bara ha två size 1 Pokémon på ditt team eller en size 2 Pokémon eller en size 1 Pokémon 3. Ledaren i teamet måste besegra den - om någon annan i ditt team besegrar den joinar Groundon inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 ja måst fara utan Feraligatr(stavning) nästa gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Tackar!Nu har jag Groudon! :D :lol: :D :lol: (tror att det hjälpte när jag hade 'Friend Bow') Redigerat 8 Maj 2008 av Fr3Du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Vet tyvär inte hur man får Rayquaza (har inte ens skälv fått den. Groudon=Firefox Rayquaza=Internet :iluvff: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 bara döda honnom hela iden så får du han till sist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg