Euphoria Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Haha, snyggt sagt molle. Själv har jag inte gjort några stora misstag än, inga jag kan skryta om iaf. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Råkade kasta en masterball på en pokemon på lvl 15, tog fel pokeboll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Magikarp i Master Ball är inte så kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Inte nu när du nämner det, nej. Men det största misstaget ni allihop har gjort, är samma misstag. SPARA innan ni gör misstaget -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Så dum e inte Jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 En gång när jag var n00b så fångade jag en Claydol med Master Ball.Sen när jag fick reda på att den inte va så bra, vart lite förbannad på mig själv.Det är väl det enda misstaget jag gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 ville ha en chansey så jag tänkte fånga den. då råka ja ta master ball. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) har aldrig gjort några misstag, misstag är för töntar precis som khazar har aldrig gjort misstag inom nåt pokemon spel Redigerat 3 Juni 2008 av gamer007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Gamer om du inte gjort nåt misstag varför skriva det här då ? Tråden är för dom SOM har gjort misstag -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Har inte gjort några större misstag, men en gång fångade jag Wurmple lv 2 med master ball. Det var samma dag som jag fick mitt första Pokémonspel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 har aldrig gjort några misstag, misstag är för töntarHela du är ett Misstag ;) Håller helt klart med :D Bytte min Ho-oh på gold mot en Weedle för det inte gick att möta den vild på gold :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 har aldrig gjort några misstag, misstag är för töntar Hela du är ett Misstag ;) Håller helt klart med :D Bytte min Ho-oh på gold mot en Weedle för det inte gick att möta den vild på gold :D Gjorde nästan samma sak när jag var typ sju år på min kusins Pokémon Gul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg