Kekko Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ska jag köpa Star Wars The Knight of The Old Republic e det bra?? vad kostar det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Om du tittar innan du startar en ny tråd så ser du att det redan finns en sån här tråd, på så sätt får du du svar mycket snabbare plus ifall du startar en ny tråd så trycker du ner dom andra.. Men jag ska svara på din fråga ändå.. Ja det är jätte bra! Ett av dom roligaste spelan jag har spelat, har inte spelat så mycket spel i och för sig.. Om du undrar vad något kostar och ifall du vill se var det är billigast gå då in på www.pricerunner.com Redigerat 21 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Du borde nog köpa det för det är jätte roligt, man är ju värsta JEDI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonas_spelaren Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ska jag köpa Star Wars The Knight of The Old Republic e det bra?? vad kostar det??? Star Wars The Knight of The Old Republic ska du köpa om du gillar rollspel det är typ som det enligt en recesion som jag har läst. Tja det kostar väll 400,499 vd jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (Jonas_spelaren @ 21/03-2004 17:19:09) ska jag köpa Star Wars The Knight of The Old Republic e det bra?? vad kostar det??? Star Wars The Knight of The Old Republic ska du köpa om du gillar rollspel det är typ som det enligt en recesion som jag har läst. Tja det kostar väll 400,499 vd jag tror. det finns för 399. såg det någon stanns :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 var kan man köpa det nånstans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Du kan bestella det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 åhhh..tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Eh...det var väl inge :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.