xSaaamii Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Så nu är det dags för is-hocey vm igen vilket lag hejar du på i år? Själv hejar jag på finland de spöade tyskland rejält igår :P Men frågan är vilket lag hejar du på ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Så nu är det dags för is-hocey vm igen vilket lag hejar du på i år? Själv hejar jag på finland de spöade tyskland rejält igår :P Men frågan är vilket lag hejar du på ???? Finland och Kanada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Båda två är bra :lol: Men vilka hejade du på i finalen förra Vm då då mötte de ju varandra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Båda två är bra :lol: Men vilka hejade du på i finalen förra Vm då då mötte de ju varandra :D Jadu, vet inte riktigt, kommer inte ihåg.Men jag hoppas på att nån av dom vinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Norge -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Sverige såklart ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Tre kronor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Spanien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Sverige. Ser på Tjeckien - Ryssland nu. Riktigt underhållande match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Kaaaaaaaanadaaaaaaaaaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg