wubo Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Sverige Tror på en final mellan Kanada - USA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Sverige Tror på en final mellan Kanada - USA USA räcker inte hela vägen, men Kanada gå till final. Kanada - Ryssland i final, match om brons blir Tjeckien - USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Det är ingen ide att hålla på Sverige för att dom losar ju jämt. Finland brukar det gå bra för, men jag tror nog att Kanada tar vinsten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Sverige är ett helt okej lag men då behöver verkeligen en ny målvakt kolla bara på matchen mellan sverige och vitryssland Sveriges målvakt släppte in 5 mål hur kasst är inte det. Finland är dessutom väldigt duktiga då vann ju över både sverige och ryssland förra året fast sen åkte de ut när de mötte kanada i finalen fast jag måste nog säga att kanada är snäppet bättre än finland. Fast jag hejar fortfarande på finland. Hoppas att det Går bra för det i Vm de brukar ju ha oturen att komma 2:a hela tiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Sverige är ett helt okej lag men då behöver verkeligen en ny målvakt kolla bara på matchen mellan sverige och vitryssland Sveriges målvakt släppte in 5 mål hur kasst är inte det. Finland är dessutom väldigt duktiga då vann ju över både sverige och ryssland förra året fast sen åkte de ut när de mötte kanada i finalen fast jag måste nog säga att kanada är snäppet bättre än finland. Fast jag hejar fortfarande på finland. Hoppas att det Går bra för det i Vm de brukar ju ha oturen att komma 2:a hela tiden :)Finland brukar ju dra hem segern mot Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Sverige är ett helt okej lag men då behöver verkeligen en ny målvakt kolla bara på matchen mellan sverige och vitryssland Sveriges målvakt släppte in 5 mål hur kasst är inte det. Finland är dessutom väldigt duktiga då vann ju över både sverige och ryssland förra året fast sen åkte de ut när de mötte kanada i finalen fast jag måste nog säga att kanada är snäppet bättre än finland. Fast jag hejar fortfarande på finland. Hoppas att det Går bra för det i Vm de brukar ju ha oturen att komma 2:a hela tiden :)Finland brukar ju dra hem segern mot Sverige. Jo fast sen så förlorar de emot Kanada eller något annat lag i finalen. Fast finland vann emot severige för några veckor sedan i en annan turnerie fast då hade inget av lagen sina stjärnspelare för de Flesta var upptagna i Elitserien och finlands motsvarighet till elitserien :D Så det lär nog ta lång tid innan finland förlorar emot sverige :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Sverige är ett helt okej lag men då behöver verkeligen en ny målvakt kolla bara på matchen mellan sverige och vitryssland Sveriges målvakt släppte in 5 mål hur kasst är inte det. Finland är dessutom väldigt duktiga då vann ju över både sverige och ryssland förra året fast sen åkte de ut när de mötte kanada i finalen fast jag måste nog säga att kanada är snäppet bättre än finland. Fast jag hejar fortfarande på finland. Hoppas att det Går bra för det i Vm de brukar ju ha oturen att komma 2:a hela tiden :) Hejar du på Finland bara för att dom är bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Nej för halva släkten är därifrån och de är bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Hejar på Tre Kronor. Jag gissar på att Kanada vinner. Det vlir nog Kanada-Tjeckien i finalen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Hejar på Tre Kronor. Jag gissar på att Kanada vinner. Det vlir nog Kanada-Tjeckien i finalen. Skulle inte tro att tjekien har en chans emot finland och sverige m.m. fast van de över ryssarna igår? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Sverige är ett helt okej lag men då behöver verkeligen en ny målvakt kolla bara på matchen mellan sverige och vitryssland Sveriges målvakt släppte in 5 mål hur kasst är inte det. Finland är dessutom väldigt duktiga då vann ju över både sverige och ryssland förra året fast sen åkte de ut när de mötte kanada i finalen fast jag måste nog säga att kanada är snäppet bättre än finland. Fast jag hejar fortfarande på finland. Hoppas att det Går bra för det i Vm de brukar ju ha oturen att komma 2:a hela tiden :) Hejar du på Finland bara för att dom är bra? Ja, han får väll göra det, man behöver inte hejja på sitt hemland, man skäms ju över det, Sverige losar ju jämt :P Men det skulle vara fränt och se finalen mellan Sverige och Kanada.. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg