nizze10 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag tror inte att Sverige har någon chans i VM. Inte med den tunna trupp Tre Kronor har just nu. Även om Henrik Lundqvist ansluter till truppen krävs det nog mer för ett guld. Final: Kanada - Ryssland. Hoppas Ryssland tar hem guldet. Även om Datsyuk inte kommer spela..han har ju Red Wings som är i semifinal nu också. Bronsmatch: Finland - USA. Det är väl kul om Finland vinner någon medalj.. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Det är ingen ide att hålla på Sverige för att dom losar ju jämt. Finland brukar det gå bra för, men jag tror nog att Kanada tar vinsten. Man kan väl heja på hemlandet, men tro helt annat? BTW, det blev exakt som Brynäs, man håller på dem, med dem torskar hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Det är ingen ide att hålla på Sverige för att dom losar ju jämt. Finland brukar det gå bra för, men jag tror nog att Kanada tar vinsten. Man kan väl heja på hemlandet, men tro helt annat? BTW, det blev exakt som Brynäs, man håller på dem, med dem torskar hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Japp men tror ni att sverige kommer långt detta vm? :D Själv tror jag nog att de åker ut i någon av semi eller kvartsfinalerna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag tittar inte mycket på Ishockey. men om jag måste välja så blir det väl Sverige (fosterland). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Final: Kanada - Finland Bronsmatch: Tjeckien - Sverige Håller förövrigt på Frankrike..naat. Jag håller på Norge och Danmark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Tror nog att finalen kommer stå mellan finland och ? Fast drömfinalen är såklart finland - Sverige ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Det vore ju kul med Finland - Sverige i finalen. Fast det brukar sluta med en ointressant final mellan..typ Tjeckien och Kanada.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Det vore ju kul med Finland - Sverige i finalen. Fast det brukar sluta med en ointressant final mellan..typ Tjeckien och Kanada.. Ja håller med det slutar oftast ointeressant :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Ryssland kommer antagligen vinna VM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Ryssland! No way! de måste ta sig förbi kananda sverige och finland det är lättare sagt än gjort ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg