Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ryssland! No way! de måste ta sig förbi kananda sverige och finland det är lättare sagt än gjort ;)Ja, Sverige kanske dom klarar av, dom slog ju Danmark igår eller när det var inte för att Danmakr är bättre än Sverige men man vet ju alldrig. Och sen så skulle jag gjärna vilja hålla på Sverige, men på varje sak jag håller på, typ i fotboll å sånt, så förlorar dom jämt så därför håller jag inte på Sverige :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 INTE PÅ NÅT j*vla LAND ALLS, DE TOG STARGATE SG-1'S SÄNDNINGSTID! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag tror på Spanien - Thailand i final. Då hejer man ju på Spanien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag tror på Spanien - Thailand i final. Då hejer man ju på Spanien. Thailand visste inte att de hadde ishockey-lag :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Sverige och USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Sverige! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 INTE PÅ NÅT j*vla LAND ALLS, DE TOG STARGATE SG-1'S SÄNDNINGSTID! :angry: :angry: :angry:Aw! Det har ju du rätt i. :o Kollar i tv bilagan w00t inge sg1 på dagar, veckor :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Inget! Hockey suger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Inget! Hockey suger!!! Jag frågade inte om din personliga åsikt om sporten hockey utan jag frågade vilket lag du hejar på. Skriv inte i onödan. Så någon sverige ryssland igår? Riktigt bra match fast synd att sverige förlorade. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Inget! Hockey suger!!! Jag frågade inte om din personliga åsikt om sporten hockey utan jag frågade vilket lag du hejar på. Skriv inte i onödan. Så någon sverige ryssland igår? Riktigt bra match fast synd att sverige förlorade. :) Jag skrev ju att jag inte hejade på nåt lag också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag hejar på att alla hockeylag samlas i en stad där en vulkan får utbrott och alla dör. Då slipper vi hockey-jäveln och slipper även vänta 40 min extra till Stargate Atlantis på fredagarna :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag hejar på att alla hockeylag samlas i en stad där en vulkan får utbrott och alla dör. Då slipper vi hockey-jäveln och slipper även vänta 40 min extra till Stargate Atlantis på fredagarna :) Tror nog att flera kollar på hockey än stargate atlantis. Och ni skriver långt utanför ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg