elin1101 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Ska psela ett gammalt spel som heter diablo 2, körde de för länge sen, tänkte testa igen...men installtionen går perfekt, inget fel alls, sedan nrä ja gska sätta i gång spelet så står det såhär:CD-ROM drive error. Diablo 2 was unable to detect a disc in your CD-ROM drive. Please make sure your diablo 2 play disc is in your CD-ROM drive, teh click "retry". jag har 2 CD-ROM drivers, elr vad m nska säga(?), sendan när jag stoppar in skivan i den adnra så står det: game.exe - ingen disk Det finns ingen disk i enheten. Sätt in en disk i enhet D:. Vad är det för fel?, spelet har funkar förr på denna dartor.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag skulle gissa att du med din förärliga gramatik har avlivat cd-skivan när du installerade spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag skulle gissa att du med din förärliga gramatik har avlivat cd-skivan när du installerade spelet. roligt roligt :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Bara för att det är internet behöver man inte skriva så man knappt kan läsa det ;) Hursomhelst låter det som att du har en illegal kopia av Diablo 2. Något annat tror jag inte det kan vara om alla dina andra spel funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Bara för att det är internet behöver man inte skriva så man knappt kan läsa det ;) Hursomhelst låter det som att du har en illegal kopia av Diablo 2. Något annat tror jag inte det kan vara om alla dina andra spel funkar. Har köpt den i affär...LAGLIGT.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 du kanske köpte en pirat kopia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 du kanske köpte en pirat kopia? nej.. :o ... helt ny, inte öppnad ... JUSTE, när den inte funakde på denna dartor så testade jag på laptopen..då gick det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 kan hända ibland. testa att installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Nope..händer likadant :( Redigerat 4 Maj 2008 av elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minifuskaren Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Ska psela ett gammalt spel som heter diablo 2, körde de för länge sen, tänkte testa igen...men installtionen går perfekt, inget fel alls, sedan nrä ja gska sätta i gång spelet så står det såhär:CD-ROM drive error. Diablo 2 was unable to detect a disc in your CD-ROM drive. Please make sure your diablo 2 play disc is in your CD-ROM drive, teh click "retry". jag har 2 CD-ROM drivers, elr vad m nska säga(?), sendan när jag stoppar in skivan i den adnra så står det: game.exe - ingen disk Det finns ingen disk i enheten. Sätt in en disk i enhet D:. Vad är det för fel?, spelet har funkar förr på denna dartor.. :S händer samma för mig har installerat om flera gånger funkar ej -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 först köp en ny dator, sen köper du ett nytt diablo II, sen installerar du det... funkar det inte så kör du plan B: spela ett annat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Har samma fel fast med SimCity 3000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.