Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Design (200:-)


Rekommendera inlägg

Jag behöver hjälp med hemside-design. Hemsidan är en social networking-sida för artister där inkomsterna från reklam delas mellan oss bakom sidan och artisterna (baserat på hur ofta bilderna/musiken/filerna visas). Problemet är att jag är rent ut sagt usel på design. Därför behöver jag hjälp med detta.

 

Hemsidan ser för närvarande ut såhär: http://catscratches.frih.net/artistsden/ (Jag kommer att fixa domännamn så fort jag fått en ordentlig design.) Personligen skulle jag föredra en design som går i ett lite grått tema men är öppen för andra förslag.

 

Ni kan gärna maila mig på catscratchesp [at] gmail [dot] com för frågor/förslag eller bara skriva i tråden. Jag hade uppskattat en skiss eller detaljerad beskrivning i hur ni tänkt er det i eventuella förslag.

 

Den som fixar designen kommer jag att betala 200:- genom PayPal. (Betyder att ni måste ge mig er PayPal-adress men det är helt ofarligt, såvida ni inte ger ut ert lösenord i samma veva, varför man nu skulle göra det.)

 

EDIT: Om något är oklart, var inte rädd för att fråga!

 

 

(Till Moderatörer: Om detta inte är rätt forum så var vänliga flytta tråden.)

Redigerat av Chainsawkitten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är intresserad.

 

Ska man bara designa eller gäller det kodning med?

Jag har redan fixat färdigt den mesta koden så man kan posta bilder, videos och skriva i forumet m.m. så nej, ingen sådan kodning. Därmot uppskattar jag om du kan koda designen (i HTML/CSS alltså) då jag är bättre på PHP/MySQL än vad jag är på HTML/CSS men jag kan nog fixa det om du bara förser mig med skisser och bilder.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska väl försöka komma med en skiss om 1 kanske 2 veckor :)

 

Är det fria händer eller något krav?

Jag har inga speciella krav utom att det ska vara snyggt och stilrent =P Men som sagt hade jag tänkt mig något åt det gråa hållet. Absolut inget krav dock. Bara det passar in bra så är det ju bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägg till mig på msn, PMar adressen, så kan vi prata lite, har en del skola nu, men om jag får creds för designen så skulle jag kanske kunna göra den gratis, alternativt en logga nånstans i designen med länk till min sida eller liknande... Pmar dig iaf så hörs vi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Skulle man kunna få prova på själv? Har lite tråkigt nu så jag skulla kunna tänka mig att försöka fixa ihop en stilren och professionell design :)

Självklart får du göra det. Jag tar den design jag tycker är snyggast, så gör inte varenda bild till hela webbplatsen nu utan en skiss är vad jag för tillfället vill ha, för att kunna bestämma mig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...