SockerDricka Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Hur många spelare har ni på M-K-Wii? Jag har alla förutom Dry Bowser och Mii (Outfit B ) Redigerat 4 Maj 2008 av SockerDricka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Vem/Vad är Dry Bowser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Har alla utom Dry Bowser.. Inte pallar fixa han bara. Annars skulle jag ha han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Men vem är Dry Bowser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Jag har ganska många kvar heheh, Toadette, Dry Bowser, baby luigi, Mii, Funky Kong, Diddy Kong, Bowser Jr.. hmm som sagt jag spela nästan bara online, kan vara därför :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) Men vem är Dry Bowser?Det är väl Bowser som är har bara skelett On-Topic: Har bara standard-karaktärarna. Redigerat 5 Maj 2008 av Huvudstaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Men vem är Dry Bowser?Det är väl Bowser som är har bara skelett On-Topic: Har bara standard-karaktärarna. Är det Dry Bones ni menar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) Jag saknar Baby Luigi, Bowser Jr., Funky Kong, Dry Bowser och Mii (Outfit B ). Men vem är Dry Bowser? Det är väl Bowser som är har bara skelett On-Topic: Har bara standard-karaktärarna. Är det Dry Bones ni menar eller? Tror inte det. Dry Bones och Dry Bowser är två olika karaktärer. Redigerat 6 Maj 2008 av JosJuice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag saknar Baby Luigi, Bowser Jr., Funky Kong, Dry Bowser och Mii (Outfit B ). Men vem är Dry Bowser? Det är väl Bowser som är har bara skelett On-Topic: Har bara standard-karaktärarna. Är det Dry Bones ni menar eller? Tror inte det. Dry Bones och Dry Bowser är två olika karaktärer. Aha, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Har alla utom Dry Bowser.. Inte pallar fixa han bara. Annars skulle jag ha han. Håller med, man orkar inte köra alla 150cc cuper igen. Och han är ingen skillnad gentemot Bowser. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Har King boo :D Fast jag började för några dagar sen och har inte kört så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.