Clown Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Har testat det, väldigt märkvärdigt.så ska det se ut roligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 jo nu när jag har sett trailen ser det kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 har inte spele så bankt =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Dom kommer säkert använda den till skateboard :) kanske men man kan inte hoppa på balance boarden-..- asså det kommer komma skate 3 eller vad det var till nintendo wii så du kan göra lite små trick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag har inte testat:(inte jag heller men värkar rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.