Hoppa till innehåll

Duma Lärare


Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

För det första vet jag att jag stavar fel

för det andra ar jag pratat med mina föreldrar och dom bryr sig NOT

För det readje MoveiMe du är barnslig!!!!!!!

 

MM

bryr sig not? tror du att du är tuff för att du skriver på engelska? han är ine barnslig, han säger bara sanningen, du är en riktig tönt om du gör ett sånt här inlägg och till och med stavar fel på rubriken, du stavade ju också fel på föräldrar, du kanske förstår nu varför alla lärare hatar dig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du tittar runt lite på forumet så berättade Catgirl att hon inte bodde i Sverige vilket kanske är varför hon bytte ut 'inte' med 'NOT'. Förresten Khazar, har bara sett dig göra otrevliga och diskrimerande inlägg på sista tiden. Hårt hemma?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till exempel i ett ämne när en sa att hon tänkte på självmord säger du: Ta självmord, då slipper du höra alla elaka kommentarer.*

 

* bytte ut några ord ch fixade stavning.

 

ontopic: På skolan bryr sig inte högstadie lärarna om dom som röker heller...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första vet jag att jag stavar fel

för det andra ar jag pratat med mina föreldrar och dom bryr sig NOT

För det readje MoveiMe du är barnslig!!!!!!!

 

MM

Jag har sakt det förut och jag säger det igen!

Ska Någon Förolämpa Mig Så Får De Fanimej Ta Och Göra Det i Korrekt Svenska!

 

DU är barnslig som går och gnäller till oss om hur dina lärare och föräldrar inte bryr sig när du gnäller till dem om annat- MEN GISSA VAD? VI BRYR OSS INTE HELLER OM DITT GNÄLL.

 

Och dessa småbarn ska skickas ut i arbetslivet sen? Hah, nu vet vi hur de hemlösa alkisarna på stan var när de gick i skolan. Seriöst, stör du dig på något, så DEAL WITH IT. Har du ett problem kan du fråga om hjälp eller så här, men kom för f*n inte och gnäll. Det bästa tipset jag kan ge är "GLÖM DET" och kanske lägga till ett "MOVE ON" då du tydligen gillar att slänga in engelska ord lite här och var.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Orka starta ett bråk med nån som inte ens vågar ange sin ålder och precis som garone sa så kommer Khazar mest med * Elaka inlägg* Emot allt och alla lägg ner det. För det första ofta catgirls föräldrar inte bryr sig om vad han säger och för det andra Så måste inte Khazar komma med spydiga kommentarer Om någon skriver något fel på engelska. Ett tips till khazar läs tråden om vett och etikett....

Redigerat av 9400
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första vet jag att jag stavar fel

för det andra ar jag pratat med mina föreldrar och dom bryr sig NOT

För det readje MoveiMe du är barnslig!!!!!!!

 

MM

bryr sig not? tror du att du är tuff för att du skriver på engelska? han är ine barnslig, han säger bara sanningen, du är en riktig tönt om du gör ett sånt här inlägg och till och med stavar fel på rubriken, du stavade ju också fel på föräldrar, du kanske förstår nu varför alla lärare hatar dig?

 

 

Nej jag tror inte att jag är tuff för jag skriver på engelska men min pappa är Amricansk så orden bara hoppar fram

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...