Salzalada Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Är äntligen level 70 nu! Men vad ska jag göra? PvPa, gå instancer? Boosta low levels i DM och tjäna cash?:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Grattis.Hur långt tog det? Skriv /played :D Redigerat 5 Maj 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Kör på Shattered Hand, Alliance. 12 days, 4h. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) Kör på Shattered Hand, Alliance. 12 days, 4h. :) Name på din char? :D Redigerat 5 Maj 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Kör på Shattered Hand, Alliance. 12 days, 4h. :) Name på din char? :D Zarade... Varför undrar du? o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Warlocks får väldigt lätt invs till raids så jag tycker att du ska satsa på de. Pvpa går ju oxå bra. Men de beror på om du gillar pvp lr pve Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Warlocks får väldigt lätt invs till raids så jag tycker att du ska satsa på de. Pvpa går ju oxå bra. Men de beror på om du gillar pvp lr pve Vilka raids kan jag gå med mitt nuvarande gear? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Warlocks får väldigt lätt invs till raids så jag tycker att du ska satsa på de. Pvpa går ju oxå bra. Men de beror på om du gillar pvp lr pve Vilka raids kan jag gå med mitt nuvarande gear? Om du har blandning med blå och grön ska du gå normal instancer, kolla atlasloot för att byta ut grön mot blå, sen ska du gå heroics för att byta ut de mesta av blå te epic, sen hitta guild till karazhan och byta ut all gear mot epic där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Är äntligen level 70 nu! Men vad ska jag göra? PvPa, gå instancer? Boosta low levels i DM och tjäna cash?:P Grattis som f*n. Boosta lowbies är både kul och givande. Grattis.Hur långt tog det? Skriv /played :D SLUTA POSTA LJUD ÖVERALLT DIN IDIOT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) Warlock PvP är astråkigt och repetivt. Kör PvE. Börja också göra Isle of Quel'danas dailies varje dag. Redigerat 5 Maj 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg