ernie Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) :lol: Fräckis 1: Den unge mannen stoppade bilen på en enslig skogsväg och började tafsa på flickan. - Hörru, vänta lite. Sa flickan. - I själva verket fnaskar jag, och om du vill fortsätta får du allt vackert betala 500 spänn! Han var upphetsad och pilsk, så han betalade henne. Efteråt satt han bara och stirrade ut genom vindrutan. - Ska vi inte köra iväg nu? Undrade hon. - Nej, i själva verket är jag en taxichaffis och en körning tillbaka till stan kostar 500 spänn.... Fräckis 2: En kvinna låg i koma, En dag när en sköterska tvättade hennes privata delar noterade hon att det gav en liten respons på EKG när hon rörde kvinnan. Hon prövade igen och då rörde sig kvinnan lite. De tillkallade hennes man, förklarade läget och sa - Hur galet det här än låter så kan lite oralsex vara rätt metod att väcka henne. Hennes man var skeptisk, men sköterskorna gav sig inte. Maken gick till slut motvilligt med på det och gick in i kvinnans rum. Efter några minuter planade kvinnans EKG ut helt. Sköterskorna rusade in och skrek -Vad hände?? Mannen svarade - Vet inte, hon kanske kvävdes?? Källa: http://www.xn--frckisar-1za.se (fräckisar.se) Redigerat 4 Maj 2008 av ernie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Måste dom vara snuskiga eller?? Denna är rätt skojj annars: Det var en skola som låg vid en sjö. En dag var det tre killar som var inkallade till rektorn. Den förste kom in och rektorn frågade: - Jaha, vad har du gjort då? - Jag har kastat sten i sjön. - Jaha, det var väl inte så farligt, men gör inte om det. Sen kom den andre killen in: - Jaha, vad har du gjort då? - Jag har kastat sten i sjön. - Jaha, det var väl inte så farligt, men gör inte om det. Sen kom den tredje: - Jaha, vad har du gjort då? - Jag har kastat sten i sjön. - Jaha, det var väl inte så farligt, men gör inte om det. Sen kom en FJÄRDE kille in: - Jaså, en till? Jaja, vad har du gjort då? - Det är jag som är Sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 En mamma och en pappa tog sin sexårige son till en nudiststrand. När pojken promenerade längs stranden noterade han att några av kvinnorna hade större bröst än hans mamma, så han frågade varför det var så. - Ju större bröst en person har, desto dummare är den personen, svarade mamman. Pojken nöjde sig med svaret och sprang ner för att leka i vattnet. Efter ett tag återvände han för att berätta att många av männen hade större snoppar än hans pappa. - Ju större den är, desto dummare är mannen, svarade mamman än en gång. Pojken nöjde sig med svaret och sprang ner för att bada i vattnet. Efter ett tag återvände han för att berätta om sin senaste upptäckt: - Pappa pratar med den dummaste tjejen på stranden och ju längre han pratar med henne desto dummare blir han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 :lol: Fräckis 1: Den unge mannen stoppade bilen på en enslig skogsväg och började tafsa på flickan. - Hörru, vänta lite. Sa flickan. - I själva verket fnaskar jag, och om du vill fortsätta får du allt vackert betala 500 spänn! Han var upphetsad och pilsk, så han betalade henne. Efteråt satt han bara och stirrade ut genom vindrutan. - Ska vi inte köra iväg nu? Undrade hon. - Nej, i själva verket är jag en taxichaffis och en körning tillbaka till stan kostar 500 spänn.... Fräckis 2: En kvinna låg i koma, En dag när en sköterska tvättade hennes privata delar noterade hon att det gav en liten respons på EKG när hon rörde kvinnan. Hon prövade igen och då rörde sig kvinnan lite. De tillkallade hennes man, förklarade läget och sa - Hur galet det här än låter så kan lite oralsex vara rätt metod att väcka henne. Hennes man var skeptisk, men sköterskorna gav sig inte. Maken gick till slut motvilligt med på det och gick in i kvinnans rum. Efter några minuter planade kvinnans EKG ut helt. Sköterskorna rusade in och skrek -Vad hände?? Mannen svarade - Vet inte, hon kanske kvävdes?? Källa: http://www.xn--frckisar-1za.se (fräckisar.se) Whahahah fräckis 2 var ju härlig, haha hur insöad får man bli ;) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 En mamma och en pappa tog sin sexårige son till en nudiststrand. När pojken promenerade längs stranden noterade han att några av kvinnorna hade större bröst än hans mamma, så han frågade varför det var så. - Ju större bröst en person har, desto dummare är den personen, svarade mamman. Pojken nöjde sig med svaret och sprang ner för att leka i vattnet. Efter ett tag återvände han för att berätta att många av männen hade större snoppar än hans pappa. - Ju större den är, desto dummare är mannen, svarade mamman än en gång. Pojken nöjde sig med svaret och sprang ner för att bada i vattnet. Efter ett tag återvände han för att berätta om sin senaste upptäckt: - Pappa pratar med den dummaste tjejen på stranden och ju längre han pratar med henne desto dummare blir han.. haha, Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Okej Engla skämt suger,!! Inte en fräckis precis...men Vad e det för skillnad på en hipp-hoppare och en gammal kärring? (stavfel?) Båda har mösssa på sig innomhus och kräver respekt! Redigerat 17 Maj 2008 av jero1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 En mamma och en pappa tog sin sexårige son till en nudiststrand. När pojken promenerade längs stranden noterade han att några av kvinnorna hade större bröst än hans mamma, så han frågade varför det var så. - Ju större bröst en person har, desto dummare är den personen, svarade mamman. Pojken nöjde sig med svaret och sprang ner för att leka i vattnet. Efter ett tag återvände han för att berätta att många av männen hade större snoppar än hans pappa. - Ju större den är, desto dummare är mannen, svarade mamman än en gång. Pojken nöjde sig med svaret och sprang ner för att bada i vattnet. Efter ett tag återvände han för att berätta om sin senaste upptäckt: - Pappa pratar med den dummaste tjejen på stranden och ju längre han pratar med henne desto dummare blir han.. haha, Klockren! haha..jättekul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Prata inte om det, det var faktist inte kul! Menar jero1. On-Topic. 1 Fader Jon och Fader David skulle duscha i klostret. - Nedrans! Jag glömde tvålen, sa Jon! - Jag med, sa David, jag går och hämtar dom. David gick och hämtade tvålarna naken. Han tog en i varje hand. Men när han gick tillbaka i korridoren hörde han kvinnoröster och ställde sig mot väggen och låtsades vara en staty. Det var 3 nunnor. De gick fram och kollade på honom. Helt plötsligt så drog den ena nunnan i snoppen. David tappade den ena tvålen. - Åh, han har en tvålhållare! sa Nr 1. Den andra nunnan drog oxå. Han tappade den andra tvålen. - Åh en till, sa Nr2. Då gick den 3:e fram. Hon drog jättemycket. Till slut så skrek hon. - Åh Guds heliga moder, han har handkräm oxå! 2 En kille kom till en stad. Han hörde att på hotellet, I rum 302 så fanns det en tjej som tog billigt betalt för sex. Så han gick in till receptionen. - Jag skulle träffa tjejen i rum 302, sa han. Receptionisten tänkte att han måste ha hört rycktet om tjejen på hotellet. Så han blåste upp en barbara och la i sängen. Sen släckte han ljuset. -Hon är redo, sa receptionisten. Killen gick upp. Nästa morgon så sa receptionisten när han kom ner: - Hur gick det? - Inte så bra, jag tänkte bara bita henne lite löst i bröstvårtan men då så sket hon mig rakt i ansiktet och försvann! 3 -Whats your name? -Ali Khaoud. -Age? -34. -Sex? -7 times aweek. -No, male or female! -Oh! Sometimes male, sometimes female, sometimes camel! Vad tycker ni? Redigerat 16 Maj 2008 av TGLarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Prata inte om det, det var faktist inte kul! Menar jero1. On-Topic. 1 Fader Jon och Fader David skulle duscha i klostret. - Nedrans! Jag glömde tvålen, sa Jon! - Jag med, sa David, jag går och hämtar dom. David gick och hämtade tvålarna naken. Han tog en i varje hand. Men när han gick tillbaka i korridoren hörde han kvinnoröster och ställde sig mot väggen och låtsades vara en staty. Det var 3 nunnor. De gick fram och kollade på honom. Helt plötsligt så drog den ena nunnan i snoppen. David tappade den ena tvålen. - Åh, han har en tvålhållare! sa Nr 1. Den andra nunnan drog oxå. Han tappade den andra tvålen. - Åh en till, sa Nr2. Då gick den 3:e fram. Hon drog jättemycket. Till slut så skrek hon. - Åh Guds heliga moder, han har handkräm oxå! 2 En kille kom till en stad. Han hörde att på hotellet, I rum 302 så fanns det en tjej som tog billigt betalt för sex. Så han gick in till receptionen. - Jag skulle träffa tjejen i rum 302, sa han. Receptionisten tänkte att han måste ha hört rycktet om tjejen på hotellet. Så han blåste upp en barbara och la i sängen. Sen släckte han ljuset. -Hon är redo, sa receptionisten. Killen gick upp. Nästa morgon så sa receptionisten när han kom ner: - Hur gick det? - Inte så bra, jag tänkte bara bita henne lite löst i bröstvårtan men då så sket hon mig rakt i ansiktet och försvann! 3 -Whats your name? -Ali Khaoud. -Age? -34. -Sex? -7 times aweek. -No, male or female! -Oh! Sometimes male, sometimes female, sometimes camel! Vad tycker ni? Skit...BRA! men jag ska ta bort mina skämt... eller om man kan kalla det skämt ): såg dom ngn stans i skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 mm, tkr inte dom var så kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Prata inte om det, det var faktist inte kul! Menar jero1. On-Topic. 1 Fader Jon och Fader David skulle duscha i klostret. - Nedrans! Jag glömde tvålen, sa Jon! - Jag med, sa David, jag går och hämtar dom. David gick och hämtade tvålarna naken. Han tog en i varje hand. Men när han gick tillbaka i korridoren hörde han kvinnoröster och ställde sig mot väggen och låtsades vara en staty. Det var 3 nunnor. De gick fram och kollade på honom. Helt plötsligt så drog den ena nunnan i snoppen. David tappade den ena tvålen. - Åh, han har en tvålhållare! sa Nr 1. Den andra nunnan drog oxå. Han tappade den andra tvålen. - Åh en till, sa Nr2. Då gick den 3:e fram. Hon drog jättemycket. Till slut så skrek hon. - Åh Guds heliga moder, han har handkräm oxå! 2 En kille kom till en stad. Han hörde att på hotellet, I rum 302 så fanns det en tjej som tog billigt betalt för sex. Så han gick in till receptionen. - Jag skulle träffa tjejen i rum 302, sa han. Receptionisten tänkte att han måste ha hört rycktet om tjejen på hotellet. Så han blåste upp en barbara och la i sängen. Sen släckte han ljuset. -Hon är redo, sa receptionisten. Killen gick upp. Nästa morgon så sa receptionisten när han kom ner: - Hur gick det? - Inte så bra, jag tänkte bara bita henne lite löst i bröstvårtan men då så sket hon mig rakt i ansiktet och försvann! 3 -Whats your name? -Ali Khaoud. -Age? -34. -Sex? -7 times aweek. -No, male or female! -Oh! Sometimes male, sometimes female, sometimes camel! Vad tycker ni? skikul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.