Arwen Undomiel Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 åker upp och ner? jag trodde det var den som man ska slå ner till rummet där darunia va :unsure: Ja, okej, åker ner då. Jag sa ju att jag kan minnas fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Nej, du minns rätt, tack äntligen kan jag möta Flare dancer igen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Rumiko:Jag borde göra något fel men vad??Berätta i minsta detalj hur jag ska göra för att få fram henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Rumiko:Jag borde göra något fel men vad??Berätta i minsta detalj hur jag ska göra för att få fram henne.Det har jag redan gjort. Sorry. :( Är du säker på att du står PÅ märket och spelar ZELDA'S LULLABY korrekt? Och är du säker på att det är en GREAT Fairy's Fountain och inte en vanlig Fairy's Fountain? Redigerat 7 April 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag står på Märket och när man kommer in så står det Great Faris Fountain och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Spela tills dina händer börjar darra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Okej hmmmm....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Sorry, Sidensvansen tog över...Du måset ha gjort något fel.....Vilken great fairy är du hos? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Den dära nära slottet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Mysko.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag står på Märket och när man kommer in så står det Great Faris Fountain och sånt Du kanske spelar låten fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Den spelas C-vänster, C-upp, C-höger, C-vänster, C-upp, C-höger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg