KaramellKing Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 (redigerat) Nu titta jag runt lite på fuska.se och hittade det här: Ni kanske märker när ni ser det. När man går in på det kommer man till TheWho's press.TheWho heter väl inte så? Och :va stog där från början. Redigerat 5 Maj 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Nu titta jag runt lite på fuska.se och hittade det här: Ni kanske märker när ni ser det. När man går in på det kommer man till TheWho's press.TheWho heter väl inte så? Och :va stog där från början. Haha, ja det är en bugg och jag tänker inte avslöja hur jag gör den. Det är enkelt. Och jo, jag heter TheWho hur svårt ska det vara att förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Solklar bugg ! Fast säkert inget stort problem (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkitvatten Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Ingen bugg... Mer html backlänges tecken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Nu titta jag runt lite på fuska.se och hittade det här: Ni kanske märker när ni ser det. När man går in på det kommer man till TheWho's press.TheWho heter väl inte så? Och :va stog där från början. Haha, ja det är en bugg och jag tänker inte avslöja hur jag gör den. Det är enkelt. Och jo, jag heter TheWho hur svårt ska det vara att förstå? Lol, du kan inte bugga en sida bara så där, det har ju bara blivit buggat.Det är bara att uppdatera så blir allt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 6 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jo jag vet men det var lite korkat :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Nu titta jag runt lite på fuska.se och hittade det här: Ni kanske märker när ni ser det. När man går in på det kommer man till TheWho's press.TheWho heter väl inte så? Och :va stog där från början. Haha, ja det är en bugg och jag tänker inte avslöja hur jag gör den. Det är enkelt. Och jo, jag heter TheWho hur svårt ska det vara att förstå? Lol, du kan inte bugga en sida bara så där, det har ju bara blivit buggat.Det är bara att uppdatera så blir allt normalt. Klart jag kan, med lite specialtecken så börjar fuska dampa ganska mycket. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Nu titta jag runt lite på fuska.se och hittade det här: Ni kanske märker när ni ser det. När man går in på det kommer man till TheWho's press.TheWho heter väl inte så? Och :va stog där från början. Haha, ja det är en bugg och jag tänker inte avslöja hur jag gör den. Det är enkelt. Och jo, jag heter TheWho hur svårt ska det vara att förstå? Lol, du kan inte bugga en sida bara så där, det har ju bara blivit buggat. Det är bara att uppdatera så blir allt normalt. Klart jag kan, med lite specialtecken så börjar fuska dampa ganska mycket. :D Jo det är ett teken som katt hittade typ i kattgruppen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Katt hittade tecknet men fick inte det att funka, sedan sökte jag runt lite och fick det och funka och sedan har alla kopierat mig :P bli medlem i Kattgruppen så kan du också kopiera det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.