brejka Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 hej jag behöver hjälp med buffy the vampire slayer jag undtar hur man snurrar runt med händerna utot och samma med benen men det i luften? Tacksam till svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 för det första vad e det för slags spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
brejka Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Buffy The Vampire Slayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 typ jag fattar det, men vad e det för slags spel??? action, sport...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 alla vet väl vad buffy är :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 ne inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 man e typ en tjej med kraften att döda vampyrer och då ska man slå ihjäl vampyrer i spelet ganska trist spel faktist för det är natt hela tiden och det är inge roligt när det är mörkt för då ser man dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg