Lynott Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Varför är mitt gruppforum om pivot borta ? :S Fyllde på med 100 dagar för typ 10 dagar sen :S ? WtH förklara Citera
Dicecursor Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Varför är mitt gruppforum om pivot borta ? :S Fyllde på med 100 dagar för typ 10 dagar sen :S ? WtH förklara Var den en paket #100? Den går bara att förlänga i 25 dagar.. Citera
Raptomex Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Nope fanns 100 dagarInget vi kan hjälpa dig med, skicka pm till admin. Citera
Xade Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 admin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;). Citera
Lynott Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2008 admin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;).Meh värt att titta in, du e ju mod hjelp moi Citera
Boffaroffe Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 admin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;).Meh värt att titta in, du e ju mod hjelp moi Vi moderatorer kan absolut inte göra något mer än ni kan i denna situationen förutom att ge råd/förslag. Citera
Lynott Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) admin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;). Meh värt att titta in, du e ju mod hjelp moi Vi moderatorer kan absolut inte göra något mer än ni kan i denna situationen förutom att ge råd/förslag. Roger that Edit: :) ? 100dagar går visst! Redigerat 7 Maj 2008 av amo Citera
KaramellKing Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) du har ju ett gratis gruppforum...det kan man inte förlänga mer än 25 dagar.Jag ser det då det kostade 0FM att förlänga det. Redigerat 7 Maj 2008 av KaramellKing Citera
DonaldDuck Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 det STÅR det, men fasst man trycker där och förlänger förlängs det ändå bara 25 dagar Citera
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Skrivet 7 Maj 2008 admin har mycket att göra, skicka PM med tydlig titel så får ni nog snart svar ;). Meh värt att titta in, du e ju mod hjelp moi Vi moderatorer kan absolut inte göra något mer än ni kan i denna situationen förutom att ge råd/förslag. Jag trodde att ni kunde fixa sådana saker eller är det bara admin :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.