Hoppa till innehåll

Undress To Kill


Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Nån som har ett bra tips hur man kan klara uppdraget "Undress to kill"?,har lite problem med det :P

 

(det är på GTA IV)

Förklara mer vad du ska göra.

 

Man ska typ

åka till en strippklubb o döda bossarna för dom har tagit klubben från dwayne.

Redigerat av Adam94
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som har ett bra tips hur man kan klara uppdraget "Undress to kill"?,har lite problem med det :P

 

(det är på GTA IV)

 

Förklara mer vad du ska göra.

 

Man ska typ åka till en strippklubb o döda bossarna för dom har tagit klubben från dwayne.

 

Det är ju bara att gå in och döda dem väll? Köp armor så ska du se att du klarar dej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Nån som har ett bra tips hur man kan klara uppdraget "Undress to kill"?,har lite problem med det :P

 

(det är på GTA IV)

 

Förklara mer vad du ska göra.

 

Man ska typ åka till en strippklubb o döda bossarna för dom har tagit klubben från dwayne.

 

Det är ju bara att gå in och döda dem väll? Köp armor så ska du se att du klarar dej.

 

Har försökt det men vilken boss borde man börja döda?

Och vilka vapen borde man använda?

Redigerat av Adam94
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som har ett bra tips hur man kan klara uppdraget "Undress to kill"?,har lite problem med det :P

 

(det är på GTA IV)

 

Förklara mer vad du ska göra.

 

Man ska typ åka till en strippklubb o döda bossarna för dom har tagit klubben från dwayne.

 

Det är ju bara att gå in och döda dem väll? Köp armor så ska du se att du klarar dej.

 

Har försökt det men vilken boss borde man börja döda?

Och vilka vapen borde man använda?

 

Hagelgeväret kan vara bra där. Jag dödade den som var i staff room först. Sen kommer jag inte ihåg ifall dem andra två stack ut så jag sköt dem utomhus. Annars så kan du söka på youtube.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som har ett bra tips hur man kan klara uppdraget "Undress to kill"?,har lite problem med det :P

 

(det är på GTA IV)

 

Förklara mer vad du ska göra.

 

Man ska typ åka till en strippklubb o döda bossarna för dom har tagit klubben från dwayne.

 

Det är ju bara att gå in och döda dem väll? Köp armor så ska du se att du klarar dej.

Har försökt det men vilken boss borde man börja döda?

Och vilka vapen borde man använda?

 

Hagelgeväret kan vara bra där. Jag dödade den som var i staff room först. Sen kommer jag inte ihåg ifall dem andra två stack ut så jag sköt dem utomhus. Annars så kan du söka på youtube.

 

Okej tack för hjälpen,lär nog klara det nu :D :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nubcaek

Nej nej nej nej, gå till det första rummet, döda honom med kniv eller bat, se till att ha blockerat bakdörren med en bil, skjut bossen som står i huvudsalen, den andra kommer att springa ut från bakdörren, vilket inte går då den är blockerad, skjut sönder honom och spring utan h*lvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej inte så hellre! lyssna pådom första kuillarna när dom står och snackar, gå in och döda José med kniv, gåut, lyssna på gubben som snackar med en strippa, gå sen till dom privata båsen längst bak i huset och så har du sen dom två kvarvarande markerade på kartan! ställ ig sen med snipern i slutet av hallen och skjut Javier i huvudet, och vänd dig snabbt om och sätt ett skott i Jesus när han försöker fly! Word.

Redigerat av Kratos
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Little Jacob säljer kniv, om du är tillräckligt bra vän med han så kan du ringa han så kommer han med vapen i sin bil och säljer till bättre pris än affärerna. annars vet jag inte exakt var man kan ihtta knivar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv använde jag baseballträ och en pistol. Hade skottväst och fullt i liv. Slog hjäl personen i kontrollrummet med baseballträet och sköt sedan ett skott i skallen på José sen sprang jag ut. Funkade prima.

 

Förresten, sluta att skriva ''jag behöver hjälp'', skriv istället exakt vad du behöver hjälp med så blir det lättare för människor att hjälpa dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...