Gäst Glassgubben Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Mjo det är så här i morse fick jag reda på att han opperat sig till tjej :( han har också bytt namn till alexsandra och jag hatar honom för det men jag vet ju att han får göra som han vill. Men det känns så hårt att ens bror blir en syster, jag begär inget svar om vad jag ska göra,men det känns skönt att få det av bröstet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 du ljuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 vem vet? han kanske talar sanning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbe Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 han gör det bara för att få fm...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 hur sannolikt är de att han talar sanning? om min brorsa blev transa hade jag f*n inte skrivit de här, eller någon annan stans för de heller, och besides, han stavade fel på alexandra-,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Det är troligen ett skämt, och Khazar den intelligente var först att överlista och 'dissa' pojken. Bra jobbat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 khazar den intelligente?:o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 f*n heller inget skämt!! Han heter nu Alexandra Eriksson bor i upplands väsby !! BTW khazar som aldrig kommit och kommer förmodligen aldrig att göra det heller sterila jävel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) vad har att jag är steril med de här att göra? ps. du ljuger ps2. jag hatar 11 åringar som dig, varför tar ni sån lång tid på er att växa upp? Redigerat 6 Maj 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 Jag tror trådskaparen behöver hitta ett annat forum för att få hjälp, här får du bara wierdos som försöker vara coola. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg