Sidney Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2008 (redigerat) TJA! 1.När kan man köpa alla vapen i vapenaffärerna? Alltså efter hur många % ungefär. Kan bara köpa SMG, vanlig pistol & Body Armor. 2. Kan man råna människor, affärer m.m.? I sånna fall; hur gör man det? Redigerat 6 Maj 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 TJA! 1.När kan man köpa alla vapen i vapenaffärerna? Alltså efter hur många % ungefär. Kan bara köpa SMG, vanlig pistol & Body Armor. 2. Kan man råna människor, affärer m.m.? I sånna fall; hur gör man det? ungefär 60-65 % hade jag nör jag kunde köpa alla vapnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laggar Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 man kan ungefär råna affärer :D om man först skjuter butiksägaren sen går man fram till kassapparaten och trycker på "LB"så tar han pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 När kan man köpa Rocket Launcher? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 rocket launcher är sista vapnet du får tillgång till i affärerna. efter uppdraget Babysitting blir det tillgängligt, och det får du av Derrick McReary. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Japp, vid ungefär 40-45% skulle jag tro att man får RPG (Rocket Launcher). Och då kan du köpa alla vapen. Någon som vet vad/vem Assassin är? Det står på min karta, har precis börjat jobba för Phil Bell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 nej jag hade inte fått den vid 45% och då hade jag bara gjort storylinen. men helt säkert är det att du får den vid uppdraget Babysitting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Ja, då får man den, det vet jag med, men när jag gjorde den så hade jag klarat ungefär 45% eller nåt sånt. Men beror ju på NÄR man gör uppdraget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) @NooB Assassin uppdragen får man av en snubbe som går under namnet "Fixer", tror aldrig man får träffa honom, och du kan göra hur många uppdrag som helst åt honom för pengar och vapen/body armor Redigerat 10 Maj 2008 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crille93 Skrivet 31 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2012 man kan ungefär råna affärer :D om man först skjuter butiksägaren sen går man fram till kassapparaten och trycker på "LB"så tar han pengarna hur gör man de på en dator då? vet du de? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Då tråden är död tror jag ingen kommer att svara. 4års bump. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg