Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

TJA!

1.När kan man köpa alla vapen i vapenaffärerna? Alltså efter hur många % ungefär. Kan bara köpa SMG, vanlig pistol & Body Armor.

2. Kan man råna människor, affärer m.m.? I sånna fall; hur gör man det?

Redigerat av tyresö
Skrivet

TJA!

1.När kan man köpa alla vapen i vapenaffärerna? Alltså efter hur många % ungefär. Kan bara köpa SMG, vanlig pistol & Body Armor.

2. Kan man råna människor, affärer m.m.? I sånna fall; hur gör man det?

ungefär 60-65 % hade jag nör jag kunde köpa alla vapnen.

Skrivet

man kan ungefär råna affärer :D om man först skjuter butiksägaren sen går man fram till kassapparaten

och trycker på "LB"så tar han pengarna

Skrivet

rocket launcher är sista vapnet du får tillgång till i affärerna. efter uppdraget Babysitting blir det tillgängligt, och det får du av Derrick McReary.

Skrivet

Japp, vid ungefär 40-45% skulle jag tro att man får RPG (Rocket Launcher). Och då kan du köpa alla vapen.

Någon som vet vad/vem Assassin är? Det står på min karta, har precis börjat jobba för Phil Bell.

Skrivet

Ja, då får man den, det vet jag med, men när jag gjorde den så hade jag klarat ungefär 45% eller nåt sånt. Men beror ju på NÄR man gör uppdraget.

Skrivet (redigerat)

@NooB

Assassin uppdragen får man av en snubbe som går under namnet "Fixer", tror aldrig man får träffa honom, och du kan göra hur många uppdrag som helst åt honom för pengar och vapen/body armor

Redigerat av Snake
  • 4 år senare...
Skrivet

man kan ungefär råna affärer :D om man först skjuter butiksägaren sen går man fram till kassapparaten

och trycker på "LB"så tar han pengarna

hur gör man de på en dator då? vet du de? :D

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...