PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Tjenare Det är något fel på min touchscreen om man nuddar med syulusen på ett ställe så flyttar man te.x kortet 2 cm därifrån ? Vad kan vara felet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 kalibrera (eller vad det heter) skärmen i huvudmenyn ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Asså har läst manualen för kalibrering men fattar fortfarande inte det där. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Du ska trycka i den lilla rutan som dyker upp på skärmen. Den flyttar på sig när du rör den och när det har hänt tre gånger så ska din skärm vara kalibrerad. Svårare än så är det inte. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 och om du inte grejar de.....www.nintendo.se så kan dem idiot förklara de för dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Freakat, men ok ska försöka. Är det fel på DSet eller mej, för det funkar fortfarande inte. Redigerat 7 Maj 2008 av PussyCat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 lämna in det på raparation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 lämna in det på raparationBeror på vart han lämnar in den. På vissa affärer kan man lika gärna köpa en ny, för att det är så dyrt. OCh p vissa är det gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 lämna in det på raparationBeror på vart han lämnar in den. På vissa affärer kan man lika gärna köpa en ny, för att det är så dyrt. OCh p vissa är det gratis. Om det är ett DS Phat så lär det inte vara dyr att byta ut den om den inte är gratis. Ett begagnat Phat kostar typ 500 max. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 vad är phat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 vad är phat?kanske han menar originalet(A.K.A fat DS ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Vi får se vad jag hittar på. Har inte spelat på ett tag, men jag tror jag lämnar in det. Tack för svar ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg