DiRtY Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 tja har precis byt avatar, men den uppdateras inte har fortfarande min gamla!! Så nån som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Det kan ta sin tid, jag fick vänta 2 dagar på att min uppdaterades. SÅ att dte är bara att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Tryck CTRL F5 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Har hänt mig med det är bara att vänta en dag eller 2 sen så skall den ändrad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 men ååh! det är bara att Trycka CTRL F5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Pussycat hade ju redan sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jo men 009400 verkar inte fatta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.