x3n0n Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 hej jag har precis köpt ett nytt gaming headset och den heter Fatal1ty gaming headset men det ja undrar över e att mitt ljud funkar perfekt men micken funkar inte alls? snälla hjälp och så innan så hade jag en sämre logitech headset och där funkade micken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Har du pluggat in micken på rätt ställe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x3n0n Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 aa jag satt in den där ja satt förra micken så vad ska ja göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fhizes Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Kanske du glömt installera drivuritinet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Kanske du glömt installera drivuritinetDå skulle ju förmodligen inte ljudet funka heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Drivrutinerna för micken och ljudet kanske är enskilda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Drivrutinerna för micken och ljudet kanske är enskilda?Nej, han har antagligen gjort fel vid installationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg