JGRayzorZ Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Jag har gjort main-questen(hela, alltså) men nu har jag startat om!! Jag e på uppdraget med Dark Brotherhood när man ska dda J'Ghasta. Han e inte hemma någon gång! E det en bugg el inte?! Hjälp mej snälla!! Citera
jollejhh Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 Jag har gjort main-questen(hela, alltså) men nu har jag startat om!! Jag e på uppdraget med Dark Brotherhood när man ska dda J'Ghasta. Han e inte hemma någon gång! E det en bugg el inte?! Hjälp mej snälla!! han är i sin hemliga källare under massa cloth :D Citera
Fruktnystan Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Skrivet 9 Maj 2008 Prata med hans fru. Vad snackar du om? Han har ingen fru, han är khajiiten i Bruma. Citera
JGRayzorZ Skrivet 9 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Maj 2008 Jag har gjort main-questen(hela, alltså) men nu har jag startat om!! Jag e på uppdraget med Dark Brotherhood när man ska dda J'Ghasta. Han e inte hemma någon gång! E det en bugg el inte?! Hjälp mej snälla!! han är i sin hemliga källare under massa cloth :D meh hahahahah Citera
Garone Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Skrivet 9 Maj 2008 Prata med hans fru. Vad snackar du om? Han har ingen fru, han är khajiiten i Bruma. Missförstod, ber om ursäkt. Har inte kommit så långt med DB. Citera
knipan64 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 btw, när du endå är i huset så fnns det en typ vintunna i ett hörn med very hard lock some det finns lite skyssta saker i :rolleyes: Citera
JGRayzorZ Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 10 Maj 2008 btw, när du endå är i huset så fnns det en typ vintunna i ett hörn med very hard lock some det finns lite skyssta saker i :rolleyes: ja vet han e typ en speaker för DB också... Citera
Fruktnystan Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 btw, när du endå är i huset så fnns det en typ vintunna i ett hörn med very hard lock some det finns lite skyssta saker i :rolleyes: ja vet han e typ en speaker för DB också... Det där ska vara i spoilertags. Alla gånger. Citera
Garone Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 btw, när du endå är i huset så fnns det en typ vintunna i ett hörn med very hard lock some det finns lite skyssta saker i :rolleyes: ja vet han e typ en speaker för DB också... *Suck* Hade just tankar på att starta DB-questerna. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.