Gäst Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Hej! Är det någon son längtar efter bok 5 på svenska? Jag kan knappt bärga mig tills den kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 sådär längtar mer till 25 mars då kommer nya One Piece ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Jag har förhandsbokat ett ex på Bokia redan för dom får bara in en halv pall här i Sundvall :D Redigerat 21 Mars 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag får den den 1:a April. Fast jag har den redan på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag har på english Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag längtar till den kommer väl ut 3 april Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag får den den 1:a April. Fast jag har den redan på engelska. varför får du den 2 dagar före :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag har *host* vissa kontakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Boken släpps officielt den 3:e april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 redan läst den på engelska så kan inte säga att jag har längtat efter svenska versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 redan läst den på engelska så kan inte säga att jag har längtat efter svenska versionen Jag med men jag fattar ju inte allt så jag ska ha den på svenska också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 nej, om man inte förstod allt så fattar jag att vill man läsa den på svenska också. men jag längtar till nummer 6 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.