Wendos Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Tycker det är ett otroligt jobbigt, när det kommer bumbar för flera månder/år gamla trådar. Händer framförallt i Wii forumet där man frågat om Wii är värt att köpa när det var nytt, och nu 2 år senare kommer någon n00b och säger "Ja. :cool: ". Enligt mig så borde man allstå få en varning riktigt "stora" bumbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Det tycker jag med, det är otroligt jobbigt. Man borde åtminstone få en tillsägelse, tycker jag. Och föressten, heter det inte "bumpar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Kanske inte en varning precis. Isf tillsägeelse. Jag vet inte riktigt vad man ska göra egentligen. Redigerat 8 Maj 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Det tycker jag med, det är otroligt jobbigt. Man borde åtminstone få en tillsägelse, tycker jag. Och föressten, heter det inte "bumpar"? Satte fel tangent. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Som sagt inte nån varning men en tillsägelse kan man allt få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Tycker det är ett otroligt jobbigt, när det kommer bumbar för flera månder/år gamla trådar. Händer framförallt i Wii forumet där man frågat om Wii är värt att köpa när det var nytt, och nu 2 år senare kommer någon n00b och säger "Ja. :cool: ". Enligt mig så borde man allstå få en varning riktigt "stora" bumbar. Kan hålla med men då måste det vara riktigt onödiga t.ex. om någon har gjort en tråd när släpps Gta IV och man svarar när det redan är släppt sen månader tillbaka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Eller om man svarar med någo extremt onödigt så som " Ja :cool: " Om det är ett seriöst ämne (om kanske drog t.ex) och man svarar med ett utförligt och seriöst svar så tycker jag att det är lugna puckar. Men ja oftast är det ju inte så. Jag såg nån megabump igår i nån tråd som typ "Gillar du detta bandet?" från 2005. Det "bumpande" svaret var extremt kortfattat, mer behöver jag nog inte säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Det tycker jag med, det är otroligt jobbigt. Man borde åtminstone få en tillsägelse, tycker jag. Och föressten, heter det inte "bumpar"? Satte fel tangent. -.- Har du satt fel tangent 3-4 gånger? Ja, klart det är jobbigt med bumpade trådar från 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 När jag inte visste att man ens överhuvudtaget kunde skriva i så gamla trådar så skrev jag i en tråd som var dagen innan Wii släpptes.Det handlade om att det ska komma ett Wii-Forum.Och då skrev jag: Det har ju kommit nu.Tillsägelse på direkten... Btw jag håller med er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Brukar ge tillsägelse och låsa tråden. Varning brukar det inte bli (så länge inlägget som bumpar inte bryter mot reglerna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Det tycker jag med, det är otroligt jobbigt. Man borde åtminstone få en tillsägelse, tycker jag. Och föressten, heter det inte "bumpar"? Satte fel tangent. -.- 3 gånger i ett inlägg? Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Heh man kan visst få varning :P det fick jag xD den där jäkla ask jeeves botten tittade på tråden och jag trodde ju såklart att den inte var så gammal då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.