Hoppa till innehåll

Större Straff För Onödiga Bumbar!


 Dela

Rekommendera inlägg

Tycker det är ett otroligt jobbigt, när det kommer bumbar för flera månder/år gamla trådar. Händer framförallt i Wii forumet där man frågat om Wii är värt att köpa när det var nytt, och nu 2 år senare kommer någon n00b och säger "Ja. :cool: ". Enligt mig så borde man allstå få en varning riktigt "stora" bumbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är ett otroligt jobbigt, när det kommer bumbar för flera månder/år gamla trådar. Händer framförallt i Wii forumet där man frågat om Wii är värt att köpa när det var nytt, och nu 2 år senare kommer någon n00b och säger "Ja. :cool: ". Enligt mig så borde man allstå få en varning riktigt "stora" bumbar.

Kan hålla med men då måste det vara riktigt onödiga t.ex. om någon har gjort en tråd när släpps Gta IV och man svarar när det redan är släppt sen månader tillbaka :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller om man svarar med någo extremt onödigt så som " Ja :cool: " Om det är ett seriöst ämne (om kanske drog t.ex) och man svarar med ett utförligt och seriöst svar så tycker jag att det är lugna puckar.

 

Men ja oftast är det ju inte så. Jag såg nån megabump igår i nån tråd som typ "Gillar du detta bandet?" från 2005. Det "bumpande" svaret var extremt kortfattat, mer behöver jag nog inte säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det tycker jag med, det är otroligt jobbigt. Man borde åtminstone få en tillsägelse, tycker jag.

Och föressten, heter det inte "bumpar"?

Satte fel tangent. -.-

 

Har du satt fel tangent 3-4 gånger?

 

Ja, klart det är jobbigt med bumpade trådar från 2005.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag inte visste att man ens överhuvudtaget kunde skriva i så gamla trådar så skrev jag i en tråd som var dagen innan Wii släpptes.Det handlade om att det ska komma ett Wii-Forum.Och då skrev jag: Det har ju kommit nu.Tillsägelse på direkten...

 

 

Btw jag håller med er alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...