Hoppa till innehåll

Säljer Mitt Wii Nu!

xnx

Rekommendera inlägg

YEAH YEAH YEAH! ALLA BÖRJAR INSE ATT WII SUGER! YEAH! köp xbox 360 och joina alla tuffingar=)

Om jag skulle sälja mitt Wii skulle jag ändå inte få köpa Xbox 360, så då skulle jag inte ha någon konsoll. Så jag behåller nog mitt Wii, fast jag skulle vilja ha en Xbox 360.

Wtf? XDD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

YEAH YEAH YEAH! ALLA BÖRJAR INSE ATT WII SUGER! YEAH! köp xbox 360 och joina alla tuffingar=)

Om jag skulle sälja mitt Wii skulle jag ändå inte få köpa Xbox 360, så då skulle jag inte ha någon konsoll. Så jag behåller nog mitt Wii, fast jag skulle vilja ha en Xbox 360.

Wtf? XDD

Jag vill ha ett Xbox 360, men får inte ha ett. Inte ens om jag skulle sälja mitt Wii.

Ungefär så skulle det stå istället, så att alla fattar. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wtf? XDD

Jag vill ha ett Xbox 360, men får inte ha ett. Inte ens om jag skulle sälja mitt Wii.

Ungefär så skulle det stå istället, så att alla fattar. ^^

Varför får du inte köpa 360? :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Åh gud.. En till Fanboy ._.

Visst är det tragiskt? Åh fy ___ så jag hatar dessa fanboys.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad f*n gör du i ett wii forum om du så hatar wii? du förstör ju bara för oss andra som gillar wii.

somm gamer007 du kan få det runt omrking 3000-3500

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Du gör rätt i att sälja det.... för de SUGER!

Om du ska komma med en sådan kommentar kan du åtminstone utveckla den lite, och inte bara säga "SUGER" utan något konkret varför..

Ja jag håller med. Han borde vara bannad nu.. Och han kommer väl iaf inte titta denna tråden igen så.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du gör rätt i att sälja det.... för de SUGER!

Om du ska komma med en sådan kommentar kan du åtminstone utveckla den lite, och inte bara säga "SUGER" utan något konkret varför..

man blir uttråkad efter 10min

Om man är bra på ett spel tycker man att det är kul.

Om man är dålig på ett spel så tycker man det är tråkigt.

Om du blir uttråkad efter 10 minuter är du alltså dålig på det spelet.

The games truth :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...