Hoppa till innehåll

Säljer Mitt Wii Nu!


xnx

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hejsan! Efter en lång periods spelandet på Wii så tänker jag nu sälja det.

Jag har 4 spel 2 Wii remote + 2 Nuchuck. Köpte mitt Nintendo Wii i Januari använt det knappt, inga repor eller någonting. Vad är ett rimligt pris tror ni?

Sälj inte ditt wii!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu gjorde jag också det, men...

 

Det är ju han som bestämmer om han vill sälja sitt Wii eller inte. Vissa tycker att han är korkad om han sääler medan andra tycker att det är smart. Det är en smak fråga, som inte har ett korrekt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu gjorde jag också det, men...

 

Det är ju han som bestämmer om han vill sälja sitt Wii eller inte. Vissa tycker att han är korkad om han sääler medan andra tycker att det är smart. Det är en smak fråga, som inte har ett korrekt svar.

 

 

menar du att du också har sålt ditt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu gjorde jag också det, men...

 

Det är ju han som bestämmer om han vill sälja sitt Wii eller inte. Vissa tycker att han är korkad om han sääler medan andra tycker att det är smart. Det är en smak fråga, som inte har ett korrekt svar.

 

 

menar du att du också har sålt ditt?

 

Ja, blev lite förvånad när du skrev så
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ääääääääääääähhhh stick till din gamla Xbox med halo :angry: och föresten varför addar igen mig på fliken friendcodes jag har ju lagt ut den och addat alla men ingen addar mig.

Redigerat av nintendofan9
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ääääääääääääähhhh stick till din gamla Xbox med halo :angry: och föresten varför addar igen mig på fliken friendcodes jag har ju lagt ut den och addat alla men ingen addar mig.

gu va konstigt, jag undrar varför :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

YEAH YEAH YEAH! ALLA BÖRJAR INSE ATT WII SUGER! YEAH! köp xbox 360 och joina alla tuffingar=)

Om jag skulle sälja mitt Wii skulle jag ändå inte få köpa Xbox 360, så då skulle jag inte ha någon konsoll. Så jag behåller nog mitt Wii, fast jag skulle vilja ha en Xbox 360.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...