Hoppa till innehåll

Hon Dog.


 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

En gång så gjorde jag en familj som var väldigt stor. Det var en gamling som hette Molly och hon hade två döttrar Karoline och Greta. (vuxna). Båda hade två barn men Karoline var ogift. Min syster frågade mig om hennes sim fick gifta sig med Karoline och jag sa ja.

När Karoline hade flyttat ut så hade hon kvar sina barn men efter ett tag tyckte jag att det var jobbigt att köra på den stora familjen så jag ville att Karolines tonårsbarn Simon och Linnea skulle flytta till henne och hennes man.

Du vet att tonåringar inte kan flytta ut själva så då fick Greta följa med. När taxin kom började Gretas man gråta men sedan efter att taxin hade "försvunnit ur sikte" så kom liemannen och sa till Greta:

"Nu ska du dö".

Nej, nej, sa Molly.

Jo, sa liemannen.

Sedan försvann Molly och blev till en Grå gravsten.

Molly var inte jätte gammal och klockan var inte sex! Det kom ingen Hula liemann och Hula zombie och Molly blev inte en grav i marmor och i guld med hennes abition på utan hon blev en grå gravsten.

Jag gillade Molly :( Snyft.

Men... men... Varför dog hon?

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag vet inte vf hon dog men om du skriver boolprop testingcheatsenabled true och sen håller inne shift och trycker på en sim så finns det en massa alternativ med då trycker du på ''spawn'' och sen på ''sim modder'' och så kommer det en docka och då trycker du på dockan och väljer ''career rewards'' och sen ''all'' och sen går du till simmens katalog och så väljen du som en telefon med eld runt och så ringer du till liemannen och så kan du återuppväcka henne:) men se till att du har mkt pengar först skriv in ''motherlode''

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

En gång så gjorde jag en familj som var väldigt stor. Det var en gamling som hette Molly och hon hade två döttrar Karoline och Greta. (vuxna). Båda hade två barn men Karoline var ogift. Min syster frågade mig om hennes sim fick gifta sig med Karoline och jag sa ja.

När Karoline hade flyttat ut så hade hon kvar sina barn men efter ett tag tyckte jag att det var jobbigt att köra på den stora familjen så jag ville att Karolines tonårsbarn Simon och Linnea skulle flytta till henne och hennes man.

Du vet att tonåringar inte kan flytta ut själva så då fick Greta följa med. När taxin kom började Gretas man gråta men sedan efter att taxin hade "försvunnit ur sikte" så kom liemannen och sa till Greta:

"Nu ska du dö".

Nej, nej, sa Molly.

Jo, sa liemannen.

Sedan försvann Molly och blev till en Grå gravsten.

Molly var inte jätte gammal och klockan var inte sex! Det kom ingen Hula liemann och Hula zombie och Molly blev inte en grav i marmor och i guld med hennes abition på utan hon blev en grå gravsten.

Jag gillade Molly :( Snyft.

Men... men... Varför dog hon?

din sim kan omöjligen ha pratat med liemannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch du fattar ju vad jag menar!

Dem pratade på simska!

 

Egentligen så heter mina simmar så här:

Mollely och Gretsa. Ville bara säga lite normala namn så att ni kunde läsa mycket lättare :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

En gång så gjorde jag en familj som var väldigt stor. Det var en gamling som hette Molly och hon hade två döttrar Karoline och Greta. (vuxna). Båda hade två barn men Karoline var ogift. Min syster frågade mig om hennes sim fick gifta sig med Karoline och jag sa ja.

När Karoline hade flyttat ut så hade hon kvar sina barn men efter ett tag tyckte jag att det var jobbigt att köra på den stora familjen så jag ville att Karolines tonårsbarn Simon och Linnea skulle flytta till henne och hennes man.

Du vet att tonåringar inte kan flytta ut själva så då fick Greta följa med. När taxin kom började Gretas man gråta men sedan efter att taxin hade "försvunnit ur sikte" så kom liemannen och sa till Greta:

"Nu ska du dö".

Nej, nej, sa Molly.

Jo, sa liemannen.

Sedan försvann Molly och blev till en Grå gravsten.

Molly var inte jätte gammal och klockan var inte sex! Det kom ingen Hula liemann och Hula zombie och Molly blev inte en grav i marmor och i guld med hennes abition på utan hon blev en grå gravsten.

Jag gillade Molly :( Snyft.

Men... men... Varför dog hon?

din sim kan omöjligen ha pratat med liemannen

 

Men det är ju så att dom försöker få liemannen att gå därifrån utan dom, Gabriella menade ju det... Det är som att man gör en egen saga av det hela...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja kanske. Aja, Mollely var inte så viktig.

Jag kör jätte mycket i blomdalen och jag dödar alla gamlingar där nu.

Jag har en tjej som är gammal(hon har barn) och hon är äldre än sin gammelmorfor och gammelmorfar som jag aldrig kör på.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...