nizze10 Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 När jag har skickat in fusk, ibland har jag fått till svar 'För kort', därför tycker jag när man skickar in fusket ska det finnas en mätare som står hur många tecken man skrivit och hur många tecken man måste ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Minst fem rader, det kan du nog räkna själv till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 (redigerat) Det beror ju på vad det är för slags fusk du skickar in... -.- Redigerat 9 Maj 2008 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ett fusk som till exempel lyder endast: "Alla bilar: ABC123" blir inte godkänt. Det måste vara längre. Satsa på att samla så mycket koder som möjligt till ett spel innan du skickar in det. Inte heller för korta tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ett fusk som till exempel lyder endast: "Alla bilar: ABC123" blir inte godkänt. Det måste vara längre. Satsa på att samla så mycket koder som möjligt till ett spel innan du skickar in det. Inte heller för korta tips. :lol: Gör som alla andra, kopiera all fusk och sätt in det i dina egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ett fusk som till exempel lyder endast: "Alla bilar: ABC123" blir inte godkänt. Det måste vara längre. Satsa på att samla så mycket koder som möjligt till ett spel innan du skickar in det. Inte heller för korta tips. :lol: Gör som alla andra, kopiera all fusk och sätt in det i dina egna. Då nekar vi fusket för den redan finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ett fusk som till exempel lyder endast: "Alla bilar: ABC123" blir inte godkänt. Det måste vara längre. Satsa på att samla så mycket koder som möjligt till ett spel innan du skickar in det. Inte heller för korta tips. :lol: Gör som alla andra, kopiera all fusk och sätt in det i dina egna. Då nekar vi fusket för den redan finns. Jaså? Hade jag ingen aning om...Kolla på GTA koder...Alla är likadana, boffe när började ni neka det? Nyss eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Ett fusk som till exempel lyder endast: "Alla bilar: ABC123" blir inte godkänt. Det måste vara längre. Satsa på att samla så mycket koder som möjligt till ett spel innan du skickar in det. Inte heller för korta tips. :lol: Gör som alla andra, kopiera all fusk och sätt in det i dina egna. Då nekar vi fusket för den redan finns. Jaså? Hade jag ingen aning om...Kolla på GTA koder...Alla är likadana, boffe när började ni neka det? Nyss eller? Har vi alltid gjort. Dock är det många moderatorer som är allmänt lata för att kolla igenom de redan inskickade fusken till så pass stora spel med 500+ fusk i det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Tack för svaren, kan någon Moderator låsa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.