bladefinor Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 (redigerat) Hej! Jag kom och tänkte på att Resistance-spelen (efter tvåans release), så bör typ Sony Pictures göra en långfilm om Resistance. Vore J*VLIGT najs! :D Jag menar, Halo tänkte bli film (men blev inte av) och nu ska Bioshock bli film :S Det är 2 st XBOX 360-exklusiva spel som blir till film. Jag tycker att PS3 borde få någon sån möjlighet... :) Vad tycker ni? Kom med ideér eller nått, och hoppas någon har kontakter som kan hjälpa till att få det att bli av :P haha Redigerat 9 Maj 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cod5 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 skulle bil kast http://gratisgrodan.se/page/index.php?referral=2390 bli medlem tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Bioshock Xbox 360-exlusivt? Vad dillar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Bioshock Xbox 360-exlusivt? Vad dillar du om?ok vi säger så här: microsoft-exklusivt ÄN så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Bioshock Xbox 360-exlusivt? Vad dillar du om?ok vi säger så här: microsoft-exklusivt ÄN så länge... Mm, va snackar du om? Det finns ju på data också... Jag skulle vilja en Resistance-film! Och en GTA-film också!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Bioshock Xbox 360-exlusivt? Vad dillar du om? ok vi säger så här: microsoft-exklusivt ÄN så länge... Mm, va snackar du om? Det finns ju på data också... Jag skulle vilja en Resistance-film! Och en GTA-film också!!! :lol: windows är skapat av microsoft, och jag sa faktiskt MICROSOFT-exklusivt :P hehe Redigerat 10 Maj 2008 av bladefinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Mm, det hade jag glömt. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Resistance suger. Ge oss en ANIMERAD (och inget annat) Uncharted-film istället. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 10 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Resistance suger. Ge oss en ANIMERAD (och inget annat) Uncharted-film istället. >_>resistance är grymt ju! bra handling och bra gjorda monster... ett måste för film :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Eller låt spel förbli spel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Eller låt spel förbli spel. :) Word. Det enda spelet jag tkr skulle kunna bli film är GTA, Men jag tkr endå spel ska vara spel som Air sa! Edit. Stavfel.. Tack ThaNooB! Redigerat 11 Maj 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Eller låt spel förbli spel. :) Word. Det enda spelet jag tkr skulle kunna bli spel är GTA, Men jag tkr endå spel ska vara spel som Air sa! Du menar att du tycker att GTA skulle kunna bli FILM! Du sa att det skulle bli spel! ;) :lol: Rättade bara lite :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.